Jump to content

goedkoper binnen KPN

Guest w. broekhuis

Recommended Posts

Guest w. broekhuis

In de Telegraaf van vandaag stond vermeld dat via een vaste aansluiting van KPN ook een manier is om zonder carrier goedkoper te bellen. Ik heb een KPN-aansluiting nodig omdat ik een ADSL-aansluiting heb waarvoor KPN-belbasis verplicht is. Dus: welke manier wordt er bedoeld en hoe kan ik die toepassen? Bij voorbaat dank!

Hoi,

Denk dat ze bedoelen eerst aanmelden bijvoorbeeld bij Pretium 1637 en dán vervolgens 0800-1273 opgeven de code 1637. Dan hoef je géén carrier meer in te drukken. Dan gaat het wel via carrier maar dan automatisch. Verder kun je Bel + abonnement nemen van KPN maar dan moet je wel héél véél lokaal bellen voordat dat uitkan. 16 uren in de week geloof ik. Voor advies welke abonnement voordeligst voor je is bel je gratis 08000429 overigens eerst genoemde numnmer is ook gratis.

Groetnis Roland.

Guest mrtelecom

Ik denk dat ze bedoelen via zo`n bedrijf met 0900 nummers. Alleen moet je er dan wel rekening mee houden dat je betaalt van het moment dat je contact hebt met het 0900 nummer, niet de eindbestemming, dus het kan zijn dat je dokken moet zonder de persoon die je bellen wilt zelfs maar aan de lijn te kirjgen. En ik vindt het zelf riskant want je kunt op die manier makkelijk opgelicht worden als je iemand hebt die een bepaald tarief naar jou verteld maar iets anders berekend; tegen de tijd dat je daarachter komt is die operator al verdwenen met zijn centen en zit jij met de brokken!! Check dus altijd hoe betrouwbaar het bedrijf is.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...