Guest Wim Posted September 28, 2002 Report Share Posted September 28, 2002 Ik ben KPN zat! Ze denken dat alles kan. Ze gaan nu al 3 maanden vooruit rekenen. Das echt niet normaal. Wie weet er een alternatief voor IDSN zodat ik niks meer met de KPN te maken heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chisw Posted October 17, 2002 Report Share Posted October 17, 2002 kijken of er bellen via de kabel mogelijk is bij jullie.is goedkoper en gratis extra mogelijkheden.( @home) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted October 18, 2002 Report Share Posted October 18, 2002 Of kijken dat er UPC bij je in de buurt is, dan heb je pas `service`! Bel 0900-1580 maar eens, al onze medewerkers zijn in gesprek zou het niet beter zijn onze medewerker is ingesprek? Of al onze medewerkers zijn aan het slapen? Voor 10 eurocent per minuut wordt je keurig aan het lijntje gehouden en als een medewerker geen zin heeft om vervelende klachten te horen gooit ie gewoon de haak er op (gehoord van een ex medewerker van UPC) Groetnis ROland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted October 18, 2002 Report Share Posted October 18, 2002 O ja dat op de haak gooien dat is mij overkomen btw. Heb UPC er op aangedrongen: OPEN EEN KLACHTENLIJN MET EEN ANTWOORDAPPARAAT OP, DIE RAKEN NIET INGESPREK EN VALLEN NIET INSLAAP en luisteren altijd smile.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest The Miekster Posted January 15, 2003 Report Share Posted January 15, 2003 Ook ik zoek een alternatief voor de KPN. Ik heb een internet kabel abonnement van 30 euro p/ maand via Wannadoo, ik bel via 1649 voor circa 12 euro per maand naar het buitenland en van de KPN krijg ik dan om de twee maanden een rekening van 44 euro, waarvan maar 8 euro de daadwerkelijke belkosten zijn (merendeel lokaal). Voor veel mensen klinkt het misschien als weinig maar voor een arme studente met een vriend aan de andere kant van de wereld is elke euro meegenomen, daar kan dan ooit weer eens aan ticket van gekocht worden. Ik heb gekeken naar het BelBudget van de KPN, maar daarmee kan ik weer geen gebruik maken van Preselect of Carier Select providers, dus dan ben ik terug bij af. Zijn er al andere abonnement aanbieders in Nederland? En dan het liefst eentje waar ik goedkoper uit zou zijn? Ik vind die abonnementskosten voor iemand zoals ik, die echt heel erg weinig belt, echt te hoog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.