Jump to content

Geen verbinding toch betalen> KPN MOBILE = opgelost


Guest Roland

Recommended Posts

Hallo,



Een heletijd was het zo dat wanneer men belde naar een KPN mobile aansluiting en de gsm stond uit + de voicemail moest men daarvoor betalen! Dit heeft KPN toegegeven, zij vonden dat men toch wel verbinding maakte dus betalen! Bij de rest van de providers is dit gratis. Nu ook weer bij KPN wilt u de brief van de opta lezen zie dan op www.trosradar.nl vervolgens forum en dan telefonie even zoeken naar het kopje Geen verbinding toch betalen> KPN MOBILE = opgelost en dat natuurlijk aanklikken! Groetnis, ROland

Link to comment
Share on other sites





Naar aanleiding van uw reactie met betrekking tot het in rekening brengen

van gesprekskosten,

wanneer de gebelde geen voicemail heeft en de mobiele telefoon heeft

uitstaan, deel ik u het

volgende mee.



Allereerst onze hartelijke dank voor uw reactie. KPN Mobile The Netherlands

B.V. is een

en ander momenteel aan het uitzoeken en aan het kijken of het stopgezet kan

worden.



Graag ontvangen wij uw gegevens en met name uw mobiele telefoonnummer bij

KPN Mobile,

zodat wij kunnen kijken in hoeverre wij u, indien nodig, tegemoet kunnen

komen.























Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...