Jump to content

Teledump --> oplichterij???

Guest Murat

Recommended Posts

Brief aan de consumentenbond:

Ik bel al een aantal weken via de 0909 toegansnummers van Teledump naar het buitenland. Afgelopen week een gespecificeerde telefoonnota gehad. Ik heb de kosten eens uitgerekend voor die 0909 nummers en wat blijkt? Ze berekenen geen 10 maar 45 cent (naar Turkije vast) en 46 cent ipv 25 cent (Turkije mobiel)!!!

Is dit oplichterij of niet? Ze hebben geen antwoord gegeven op mijn mail van 16/02/03.

Zijn er andere mensen die via Teledump bellen?

Groet,

Murat

PS: Telediscount wat hetzelfde bedrijf is als Teledump berekent wel keurig netjes het vermelde tarief.

Vooraf het 0909 nummer moet je ook het tarief horen. Dat is VERPLICHT. Anders kun je klacht indienen bij Stic (zie elders deze site). Groetnis ROland

De kosten worden ook vooraf vermeld (10c) maar toch hebben alle gesprekken,die in in een maand via een 0909 heb gevoerd, +/- 45 cent per minuut gekost (na aftrek kosten: mobiele deel, starttarief eigen provider, starttarief teledump).

Ik ga zeker bij Stic een klacht indienen!

Groet,

Murat

Guest dump teledump

Goedkoop is meestal duurkoop. Kies dan ook een GOEDE en BETROUWBARE serviceprovider. Dat lijkt wat duurder te zijn, maar is uiteindelijk goedkoper dan de "goedkoopste". Dien zeker een klacht in en dat kan je ook bij de OPTA doen. www.opta.nl en eventueel bij de Geschillencommisie Telecom.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...