Jump to content

FAQ biedt onjuiste info over 5 ingesprek:


Guest Roland

Recommended Posts

Guest Roland

Hallo,



Kpn Vermeldt heel duidelijk bij gebruik van carrier pre select dat 5 ingesprek niet werkt dit is dus onjuist: (OOK WERKT HET NIET VIA 1655, dat KPN zelfs tegen mij heeft gezegd!)



Kopje:Waarom werkt ToetsBijBezet.....(FAQ)



Wilt u gebruik maken van de dienst ToetsBijBezet als u belt via Carrier PreSelect, dan moet u de select-code 1655(DIT IS DUS ONJUIST!!!) van KPN Telecom voor het nummer toetsen. Als de lijn dan ingesprek geeft, toetst u de 5 in om ToetsBijBezet van KPN te activeren. Let op: het telefoongesprek verloopt dan via KPN!







Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Roland

Het is inmiddels verbeterd! Verder: het werkt ook niet als je naar iemand belt die geen KPN aansluiting heeft en uiteraard een mobiele aansluiting/08/09/00 nummer.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...