Guest Roland Posted January 22, 2003 Report Share Posted January 22, 2003 Hallo,Op verzoek zal ik géén kranten berichten meer plaatsen en voor jullie uitzoeken. U kan terecht op een handige overzichtpagina: www.kranten.com groetnis Roland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Posted January 23, 2003 Report Share Posted January 23, 2003 Gelukkig!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted January 23, 2003 Report Share Posted January 23, 2003 Tja, als telecom geïntresseerden zou je zeggen dat mensen daar interesse naar hebben maar blijkbaar niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrtelecom Posted January 23, 2003 Report Share Posted January 23, 2003 Ja Roland, alhoewel ik je soms een beetje willekeurig vondt in je berichtgeving, was je in elk geval snel met je nieuwtjes en dat kun je van bellen.com niet zeggen. Ook ben je duidelijk onafhankelijk, dus ik vindt het jammer om je berichtjes te moeten missen. Laat de rest maar zeuren; dat soort volk heb je overal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M. Mooren Posted January 27, 2003 Report Share Posted January 27, 2003 Sluit me helemaal bij mrtelecom aan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Bedankt voor de berichten (-:Helaas is mijn bericht over KPN er afgehaald dit bevatte een brief die iemand naar mij toe had geschreven, maar had zijn naam weggehaald. Zo iets zag ik nl. ook weleens in de krant. maar dat schijnt ook niet te mogen? Dit ging er nl. om dat mensen naar KPN mobiel belden en de voicemail stond uit en GSM ook uit dat je wel moest gaan betalen! Dit heeft KPN nu opgelost. (-: dit bericht kan u nog wel vinden op www.trosradar.nl onder forum vervolgens telefonie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Voor diegene die graag de krantenberichten alsnog willen lezen kunnen voortaan terecht op www.trosradar.nl dan forum telefonie. Hopende u aldaar van dienst te kunnen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Waarom begin je niet met een eigen website? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Omdat ik daar geen tijd voor heb omdat te gaan leren misschien later. Via bekende site`s bereik je meer mensen, die geintresseerd zijn in telecom nieuws zoals bellen.com en trosradar.nl < die hebben helaas geen functie voor nieuwsberichten, dus daarom in het forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Maar nu verveel je mensen met, vooral, onduidelijke berichten, waar niemand op zit te wachten. Je vervuilt daarmee forums!Volg eerst een cusus Nederlands, zodat je weet hoe je een tekst opbouwd en hoe je een tekst schrijft, zodat we METEEN begrijpen waar jij het over hebt. Je weet dan hopelijk ook, wanneer je hoofdletters, punten, komma`s en andere leestekens moet gebruiken. Wat je hier nu DUMPT is een lading letters, komma`s en punten.Zoals al die teksten van/over de OPTA, die zouden moeten gaan over iets dat is opgelost... Ik begrijp echt niet waar het overgaat. Dus forumvervuiling. Geen wonder dat Bencom deze lappen tekst heeft verwijderd!Advies:- Reageer alleen (kort) op vragen en opmerkingen van lezers.- Vermijd lange teksten.Zo blijft een forum leuk. Met jouw gewauwel is het een grote ergenis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ad Schepenbouwer Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Laat ze maar kletsen! Wat je ook doet, het is nooit goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Toby Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Erik, je spreekt volgens mij alleen namens jezelf. en voor wat betreft spelfouten:- ik citeer: Volg eerst een cusus Nederlands, zodat je weet hoe je een tekst opbouwd en hoe je een tekst schrijft, zodat we METEEN begrijpen waar jij het over hebt. -Twee spelfouten in één zin trekt al helemaal geen volle zalen... gif/wink.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Erik je hoeft mij de wet niet voor te lezen wat ik al en niet moet doen zei net dat ik mavo doe. En als je iets niet begrijpt kun je altijd om meer duidelijkheid vragen. Zie mijn naam als slechts `reclame` (op rtl4 etc.) en sla het aub over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Blijkbaar snapte de OPTA mij wel Erik! Want zij hebben op mijn brief gereageerd. Het ging er om dat mensen moesten betalen dat de GSM van KPN uitstond en tevens ook de voicemail. KPN voorziet een vergoeding hierin, het is opgelost maar KPN kwam gedupeerden mensen tegemoed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Kwam moet natuurlijk komt zijn. Het is opgelost maar als KPN of UPC mensen onterecht voor iets laten betalen zonder dat mensen dat weten en het is opeens opgelost en ik heb wel van jou 100 euro in kas daardoor gekregen? Is het dan opgelost meneer Erik? Jij bent heletijd de enige die heletijd op mijn berichten reageerd en negatieve opmerkingen daarbij plaatst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Richard van der Tol Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Reacties in het forum worden verwijderd indien:- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.<<< Erik dit is volgens mij van toepassing op jou, omdat je zegt jouw gewawwel of zo iets dergelijks. Beter is ik vind jou informatie maar niets dat is dan een mening. Jij doet veronderstellen dat bijdrage`s van Roland niets waard zijn. Ik heb er wel wat aangehad b.v. tegen normaal tarief 118 bellen dmv 0118000000. Tips dat b.v. je GSM kaart nr. moet noteren als het gestolen is kun je nummer als nog terug krijgen. Erik als je de berichten zo waardeloos vind waarom klik je er dan nog op? Het neemt slechts enkele millimeters inbeslag waar praat je nog over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted January 31, 2003 Report Share Posted January 31, 2003 Zie andere bericht van mij het blijkt nog niet is opgelost aldus KPN. Men moet de mobiele nummers doorgeven wanneer het bij u het geval is, het geldt namelijk niet bij alle nummers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Mijn idee is: Een link te plaatsen naar het nieuws bericht naar de krant toe. Hoe lijkt dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.