Jump to content

Mobiele 06 nummers blokkeren:

Guest Roland

Recommended Posts

Guest Roland

Hoi,

Via 08001273 kun je 06 lijnen laten blokkeren. Volg de instructies. Kies vervolgens een code b.v. 1636 (catogorie mobiele nummers) Kies niet de 1636 code uit als u daar via belt. Vervolgens wordt u binnen 24 uur geblokkeerd tegen 06 nummers. Als u via Pretium telecom belt dan kunt u deze optie beter niet doen.

Als er wat onduidelijkheden zijn mail me op rolandboonstra@hotmail.com groetnis, Roland

Dit heb ik zelf ook altijd zo gedaan werkt goed. Want via 1636 wordt geen verbinding gemaakt en zijn geen kosten aan verbonden.

Guest Erik

Waarschuwing: Doe bovenstaande methode alleen als je zeker weet waar je mee bezig bent, anders zou het je wel eens veel geld kunnen kosten!!! Het kan immers zijn, dat een Carrier Select bedrijf al geactiveerd is zonder dat je het weet. Ik heb begrepen, dat je een bedijf als Bel1649 tegenwoordig niet eens meer hoeft te activeren. Ook carriers die op het WorldCom-netwerk zitten kunnen tot `leuke` verrassingen leiden...

Guest A. Jansen

Erik,

dat valt best mee hoor! Als er dan al een carrier geactiveerd is, bel je dus gewoon naar de gsm op tegen het geldende tarief. Dat is bij carriers in feite altijd lager dan bij KPN. Da`s dus al gunstig. Bovendien, mocht er dan een rekening van die carrier komen, hoef je die niet te betalen. Je hebt namelijk nooit ergens een handtekening gezet. Nog gunstiger dus!

Guest Erik

Jansen >> Je hebt helemaal gelijk, hoor. En het is ook niet als kritiek op Roland bedoeld. Ik wilde alleen even een aanvulling geven op het bericht van Roland, zodat mensen niet voor verrassingen komen te staan.

Guest Roland

Als je niet bent aangemeld bij die dergelijke maatschappij wordt je niet doorverbonden. Of er zat een fout in. Ik weet dat 1636 de boel goed voor elkaar heeft en niet klanten niet doorsluist. 1649 kun je wel via bellen zonder aangemeld te zijn daar adverteren ze wel mee, dus volgens mij moet je dan wel betalen hoor!

Guest Roland

Erik eerst GOED de boel na gaan luidt mijn advies! Het is niet de 1e keer dat je ontercht kritiek op mij hebt. Je zegt dat iets van mij niet klopt, zonder het na te checken/denken.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...