Jump to content

KPN Belplus


Guest Marcel

Recommended Posts

Guest Marcel

Wat ik vandaag in de bus kreeg was weer om te janken.

Eerst gaat KPN haar tarieven verhogen inclusief

abonnement en nu gaan ze mensen blij maken met een dooie mus.

Hoe zo gratis 100 belminuten.

Je betaald er gewoon voor KPN het wordt tijd dat heel Nederland is een maand niet beld is kijken of dan dat vast recht niet is omlaag gaat.

Ik geloof dat Nederland 8 miljoen telefoon aansluitingen heeft maal min €35 /2mnd ja dat gaat lekker.

Gewoon een stelletje uitbuiters zijn jullie meer niet.

Ik hoop snel dat andere bedrijven met nieuwe mogelijkheden komen zodat we jullie lijn niet meer hoeven te gebruiken.

En dan nog iets dat gratis staatslot, wie betaald

die loten dat is toch de consument of niet.

Mensen laat u niet oplichten door deze oplichters.

Groeten zeer teleurgestelde klant KPN.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest Tevreden KPN Klant

Ik ben al jaren een tevreden KPN-klant en bel tegenwoordig gewoon goedkoper met BelPlus en voordeelnummers. En het is wel zo fijn dat ik alles wat betreft mijn vaste telefoon onder een dak heb. Nooit spookrekeningen en gewoon altijd de beste kwaliteit.



Als ik dit lees kan ik wel gaan janken, en niet omdat KPN zo duur zou zijn. Eerder omdat het taalgebruik van de gemiddelde Nederlander bedroevend slecht is, getuige het bovenstaande eerste bericht.



Al die preselectbedrijven lijken allemaal wel leuk, maar uiteindelijk kiest iedereen toch voor kwaliteit. Helemaal nu je voor slechts tienden van eurocenten voordeel op de minuuttarieven (kijk eens naar de schandalig hoge startarieven die de cps-aanbieders soms in rekening brengen!) wel genoegen moet nemen met twee nota`s.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kwaliteit is voor binnen Nederland natuurlijk identiek aan die van de KPN. Alleen voor het bellen naar buitenlandse bestemmingen kan het inderdaad zo zijn dat de kwaliteit wat minder is. Maar daarom betaal je er ook veel minder voor....

En spookrekeningen bestaan gelukkig niet. Het is zo dat de apparatuur waarmee de gesprekken worden geregistreerd goedgekeurd wordt door het ministerie van Verkeers en Waterstaat, dus het is niet mogelijk om spooknota`s te krijgen. Lijkt me ook wel tamelijk logisch want we leven wel in Nederland en niet in een of ander vaag Oostblokland!

Link to comment
Share on other sites

Ik bel nu al ruim 1,5 jaar met een andere carrier en ben zeer tevreden, zowel over de veel lagere rekening als de service (gratis helpdesk, gratis gespecificeerde rekening en gratis acceptgiro) en de kwaliteit.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...