Guest Marcel Posted May 22, 2003 Report Share Posted May 22, 2003 Wat ik vandaag in de bus kreeg was weer om te janken.Eerst gaat KPN haar tarieven verhogen inclusief abonnement en nu gaan ze mensen blij maken met een dooie mus.Hoe zo gratis 100 belminuten.Je betaald er gewoon voor KPN het wordt tijd dat heel Nederland is een maand niet beld is kijken of dan dat vast recht niet is omlaag gaat.Ik geloof dat Nederland 8 miljoen telefoon aansluitingen heeft maal min €35 /2mnd ja dat gaat lekker.Gewoon een stelletje uitbuiters zijn jullie meer niet.Ik hoop snel dat andere bedrijven met nieuwe mogelijkheden komen zodat we jullie lijn niet meer hoeven te gebruiken.En dan nog iets dat gratis staatslot, wie betaalddie loten dat is toch de consument of niet.Mensen laat u niet oplichten door deze oplichters.Groeten zeer teleurgestelde klant KPN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Kan geen toeval zijn want hoorde in het nieuws dat KPN voor het eerst weer winst had gemaakt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tevreden KPN Klant Posted November 20, 2003 Report Share Posted November 20, 2003 Ik ben al jaren een tevreden KPN-klant en bel tegenwoordig gewoon goedkoper met BelPlus en voordeelnummers. En het is wel zo fijn dat ik alles wat betreft mijn vaste telefoon onder een dak heb. Nooit spookrekeningen en gewoon altijd de beste kwaliteit. Als ik dit lees kan ik wel gaan janken, en niet omdat KPN zo duur zou zijn. Eerder omdat het taalgebruik van de gemiddelde Nederlander bedroevend slecht is, getuige het bovenstaande eerste bericht. Al die preselectbedrijven lijken allemaal wel leuk, maar uiteindelijk kiest iedereen toch voor kwaliteit. Helemaal nu je voor slechts tienden van eurocenten voordeel op de minuuttarieven (kijk eens naar de schandalig hoge startarieven die de cps-aanbieders soms in rekening brengen!) wel genoegen moet nemen met twee nota`s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wahid Posted December 1, 2003 Report Share Posted December 1, 2003 Kwaliteit is voor binnen Nederland natuurlijk identiek aan die van de KPN. Alleen voor het bellen naar buitenlandse bestemmingen kan het inderdaad zo zijn dat de kwaliteit wat minder is. Maar daarom betaal je er ook veel minder voor....En spookrekeningen bestaan gelukkig niet. Het is zo dat de apparatuur waarmee de gesprekken worden geregistreerd goedgekeurd wordt door het ministerie van Verkeers en Waterstaat, dus het is niet mogelijk om spooknota`s te krijgen. Lijkt me ook wel tamelijk logisch want we leven wel in Nederland en niet in een of ander vaag Oostblokland! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ad Posted December 2, 2003 Report Share Posted December 2, 2003 Ik bel nu al ruim 1,5 jaar met een andere carrier en ben zeer tevreden, zowel over de veel lagere rekening als de service (gratis helpdesk, gratis gespecificeerde rekening en gratis acceptgiro) en de kwaliteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.