Jump to content

Teledump

Guest J W

Recommended Posts

Guest Roland

Prijzen gezien niet echt goedkoop bellen naar Iran kost 70 bij Telediscount 25 en mobiel bellen 30 euro cent bij KPN ook maar dan is KPN goedkoper omdat je niet hoeft in te bellen, zodra je contact hebt met nummer gaan je tikken in. Groetnis Roland

• 1 month later...

betrouwbaar? geen idee. Maar de rekening gaat via KPN, dus na je gesprek heb je verder geen enkele band meer met ze (geen inschrijving met persoonsgegevens, automatische incasso etc) dus in welk opzicht moeten ze dan nog betrouwbaar zijn..

Op het moment hebben ze voor Duitsland, daluren, de laagste tarieven.

Ik vraag me trouwens af of ze van hetzelfde bedrijf zijn als Telediscount, de website ziet er wel precies eender uit, maar de 0900 nummers en de tarieven verschillen.

• 3 months later...
Guest N.Musolff

Deze 0900- nummers beter niet gebruiken!! Want ik had via KPN de afrekenig ontvangen, via deze 0900 nummer via www.teledump.nl en vervolgens voor 17:15 minuten naar Duitsland bellen moeten 6,56 euro`s moeten betalen. Dit is een beetje teveel vind ik!! Via 1649 heb ik wel goede ervaringen mee gedaan. Daar gaat het allemaal correct toe.

• 2 months later...

`I` zal wel bedoelen dat 1649 en de 0900-nummers bij hetzelfde bedrijf horen!?

Sommigen zijn zo lekker duidelijk...

• 1 month later...
Guest goedkoop

Weet iemand wat er met Teledump gebeurd is. Ze site werkt niet meer en je wordt doorgeschakeld met Telestunt. Deze is naar Frankrijk bellend wel veel duurder.

Dus: waar is Teledump gebleven?

• 2 weeks later...
Guest Henry F

Ik liep tegen IKBELGOEDKOOP.NL op....kijk maar eens op http://ikbelgoedkoop.nl

Bellen VIA Internet met IP-telefoons of kleine kastjes, je centrale kan er ook op......gaaf.

Werkt super en LAGE tarieven. Ook TUSSEN kantoren bellen voor EUR 3,95 onbeperkt per maand!

• 2 months later...
Guest Arjen

Teledump.nl, telestunt.nl en telediscount.nl horen allemaal bij hetzelfde bedrijf, ze hebben nu ook een carrierselectie 1649.

Ik ben ook benieuwd of ze betrouwbaar zijn, iemand ervaring???

• 2 weeks later...
Guest Mariona

Arjen,

"" Teledump.nl, telestunt.nl en telediscount.nl horen allemaal bij hetzelfde bedrijf, ze hebben nu ook een carrierselectie 1649.

Ik ben ook benieuwd of ze betrouwbaar zijn, iemand ervaring???

""

Ja, ik. Ik heb inmiddels een beetje ervaring.

Betrouwbaar tot nu toe.

Waarom zo voorzichtig?

Gewoon bellen en mocht het tegenvallen, dan bel je toch via een ander bedrijf.

Sinds een paar maanden heb ik regelmatig via Telestunt naar 4 `buitenlanden vast/mobiel` gebeld omdat Telestunt voor die landen echt de allergoedkoopste was.

Nu even niet meer....

Daarom bel ik nu voor 1 land via Telediscount en voor de andere 3 via Bel1649, de CSelect van Telediscount. Gelukkig kan ik dat CS nummer in mijn telefoon programmeren; een stuk makkelijker dan dat 0900 gedoe.

En ja, mijn ervaringen tot nu toe met Telestunt, Telediscount en Bel1649 zijn uitstekend.

Het blijft wel zaak om regelmatig `jouw` tarieven te checken om te bepalen of `jouw` carrier of `stunter` nog steeds de goedkoopste is. Maar de `stunters` en ook Bel1649 CS geven wel vooraf een tariefmelding. Zo heb ik de tariefsverhoging van Telestunt ontdekt.

Bij andere CS/CPS carriers moet je zelf maar uitzoeken of ze niet opeens een tariefsverhoging hebben doorgevoerd.

Volgens `Meer informatie` op Bellen.com zijn Telestunt en Teledump resellers van Telediscount.

Onduidelijk blijft of ze echt tot hetzelfde bedrijf horen. Op de respectieve sites wordt nauwelijks informatie over gegeven: bellen en niet zeuren, lijkt het motto.

Hun tarieven zijn in ieder geval niet altijd hetzelfde, maar hun sites hebben wel dezelfde look-and-feel.

Mocht iemand iets meer over deze Telexxxxx bedrijven weten, dan hoor ik dat graag.

Met dank aan Bellen.com

• 4 months later...

Ja, ik heb van Teledump gehoord en bel er regelmatig mee naar het buitenland. Dat lukt niet altijd, maar dat geldt ook voor andere aanbieders. KPN werkt het beste, maar is dan ook erg duur dus dat vermijden we liever. Succes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...