Jump to content

telefoonterreur

Guest hans

Recommended Posts

Ik zoek een techniek die het mogelijk maakt om mijn telefoonaansluiting te blokkeren voor niet zichtbare nummers. Het is ieders recht zijn nummer te verbergen, ook voor de commmercie enz. Het is mijn recht en wens dat buiten mijn (telefoon)deur te houden. Wie weet daar een oplossing voor.

Guest Roland

Hallo,

U kan voor ergens in de telefoongids (waar het adres staat met telf. nr) aanmelden bij antwoord nummer 666 DMSA. Waar u zich kan laten blokkeren tegen dergelijke reclame telefoontjes. Gegroet Roland

Guest elbert

Ja, heb ik ook last van. Commerciele telefoontereur. Onetel heeft me erg veel last bezorgt. Ik heb ze toen dozen met stenen opgestuurd naar hun antwoordnummer met de mededeling dat ik bij iedere keer dat ze me belden 2x meer stenen zou opsturen. Na zes pakketjes heb ik nooit meer iets van ze gehoord. (Let er wel op dat je onder de 10kg blijft anders moet je bijdokken)

kun je zulke commerciele telefoontjes niet afpoeieren?, bij mij bellen vaak verzekeringsmaatschappijen me op om verzekeringen aan te smeren, ik zeg dan gewoon dat ik geen werk heb, alleenstaand, uitkering, schulden, huurhuisje, dan is het verhaal voor hun meteen over, ze zoeken meer jonge gezinnen, bovenmodaal inkomen, eigen vrijstaand huis, grote nieuwe stationcar, daar is veel meer in te verdienen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...