Jump to content

Foutieve nummers in de telefoongids.nl

Guest Roland

Recommended Posts

Geachte heer/mevrouw,

Tegenwoordig is de telefoongids niet meer in handen van KPN maar van Telemedia. Tja als we maar een telefoongids krijgen maar het heeft nl. wel een nadeel:

Mensen die een nieuwe telefoonnummer krijgen moeten dat zelf DOORGEVEN! Als een bedrijf van telefoonnummer verandert (bijvoorbeeld de koerier in Heerenveen, krant) dan blijft het oude nummer op internet staan zolang in dit geval de koerier niet doorgeeft aan Telemedia dat hun nummer is verandert blijft het oude op internet staan. Voorheen was het zo dat het automatisch ging dan deed kpn meteen dat, die service is er dus niet meer.

Groetnis,

Roland

Voorbeeld foutieve nummers:

nieuws- en advertentieblad

de koerier redactie 0513-614895

fax advertentieafdeling 0513-620658

fax redactie 0513-620658

Wilt u wijzigingen door geven dan kunt u contact opnemen met Telemedia:

Voor particulieren:

0800-0184

Voor zakelijke klanten:

0800-0025

Hallo,

U kunt uw nummer ook vermelden in de telefoongids: Heeft u een prepaid nummer dan moet u € 15,= euro betalen per jaar. Ook andere nummers zijn welkom helaas zijn ook personal numbers niet gratis (www.fixs.nl bijvoorbeeld) alleen als u een telefoonnummer heeft bij KPN,UPC Priority, Twinner/a2000/casema is het gratis. Voor extra vermeldingen (b.v. email adres) moet eveneens 15 euro per jaar worden betaald.

Guest M. Mooren

Sinds kort heb ik een abo. van Dutchtone. Begrijp ik het goed dat dat nummer automatisch in de telefoongids verschijnt?

M. Mooren

Hallo,

Na 1 jaar komt die in de gids te staan.

Dit kun je als het goed is aangeven op de overeenkomst als je in de gids wil staan ja of de nee.

Verder kreeg ik een site door: www.telefoongids.com een andere site dan die van KPN, volgens hem zou die beter zijn ik heb het nog niet getest.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...