Guest penoza Posted April 23, 2003 Report Share Posted April 23, 2003 Ok,is er iemand die de volgende zin van onze roland b kan vertalen: "Helaas gebeurd het dat mensen menen mijn berichten foutief zijn of onzin"of eventueel in een goede volgorde kan plaatsen krijgt van mij 150 minuten gratis bellen met een carier naar keuze gif/wink.gif weet je waar ze een filter voor zouden moeten plaatsen op dit forum roland? Voor mensen die geen Nederlands kunnen en mensen die bijbel teksen gaan plaatsen. Ik weet niet of je het wist, maar internet kun je nog voor meer dingen gebruiken dan alleen op het forum van bellen.com rondhangen...wel eens gehoord van ***** of een "datingsite" vindt je mischien wel een leuke vriendin waar je bijbelteksten mee kan opzeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted April 23, 2003 Report Share Posted April 23, 2003 Helaas gebeurd het dat mensen menen mijn berichten foutief zijn of onzin"Ik was nogal boos op de personen. Het moest zijn:Mensen vinden mijn berichten: Onzinnig of onjuist etc. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel en daar gaat het juist om.Wees blij dat jij gezegend bent en Nederlands kunt schrijven en praten. Als je de kranten hebt gelezen weet je dat Nederlandse taal niet de beste kant van leerlingen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.