Guest Hans Lansbergen Posted May 10, 2003 Report Share Posted May 10, 2003 Ik zou graag het volgende willen weten: Waar kan ik tarieven (piektarief, daltarief, voordeelnummertarief) vinden voor het bellen met mijn vaste telefoon (KPN belbasis)naar iemand die in het buitenland woont en daar een mobiel nummer heeft? (dus zeg maar een buitenlands 06-nummer). Het gaat dan om Spanje, Italië en Indonesië, aangezien ik die drie nummers al voordeelnummers wil opgeven bij de KPN. Wie kan mij helpen? Alvast heel erg bedankt voor de hulp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A Jansen Posted May 10, 2003 Report Share Posted May 10, 2003 -Bel naar 0800-0429 (gratis)-Ga naar tariefinformatie en kies voor de optie "tarief naar een door u te kiezen nummer"-Volg de instructies-Klaar!P.S. Vaak is het echt veel voordeliger om te bellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chris Posted July 10, 2003 Report Share Posted July 10, 2003 He hans:ik kan je wel verder helpen .stuur een mailtje naar : chriswint@keyaccess.nl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.