Guest Roland Posted April 27, 2003 Report Share Posted April 27, 2003 Met *61 kunt u uw telefoon thuis met een korte vertraging (ongeveer 20 seconden) naar uw mobiele toestel laten doorschakelen. Uw toestel thuis gaat nl. eerst 5 x over voordat het gesprek wordt doorgeschakeld. Als u *61 gebruikt voor het laten doorschakelen naar uw mobiele telefoon, wordt uw KPN Voicemail automatisch uitgeschakeld.Zo werkt het:Neem de hoorn optoets *61* toets het nummer in van het toestel waarnaar u uw telefoon wilt doorschakelen Sluit af met een #Uitschakelen:#61# Als u graag wilt dat het weer naar uw voicemail gaat dan kunt u meteen de volgende code intoetsen: *61*0842333# Als u manueel met Tele 2 of andere telecom provider belt dan kunt u ook *61*1602 toets het nummer in van het toestel waarnaar u uw telefoon wilt doorschakelen. Sluit af met een # Maar het hoeft niet 1602 te zijn natuurlijk als u via Pretium belt dan moet het 1637 zijn etc. etc.Doorgeschakelde oproepen vanaf uw vaste aansluiting komen ook op uw nummerweergave van uw mobiel te staan, ook al heeft u geen abonnement op nummerweergave van uw vaste telefoon aansluiting! (degene welke u belt moet niet de nummerweergave hebben geblokkeerd) Groetnis,Roland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Posted April 27, 2003 Report Share Posted April 27, 2003 Roland, wat is er met jou gebeurd? Heb je mijn berichtje over controle toch nog eens goed doorgelezen?Jouw bovenstaande bericht en jouw bericht over bereikbaar zijn, terwijl je internet, zien er keurig uit.Geen "volgens mij", "ik denk" of andere verwarrende kreten. Degelijke informatie waar iemand wat aan heeft; zelfs een leek!Zelfs een leuke, overzichtelijke tekstopbouw. En waar is de vloed aan taalfouten gebleven?Als al jouw berichten zo waren geweest, had je van mij nooit een klacht gekregen. Ik hoop dat je zo blijft posten. Mijn complimenten!!!PS: als je berichten letterlijk overtypt of van internet overneemt, zet er dan even de bron (eventueel de url) bij. Dit in verband met auteursrecht! En wij weten waar we eventueel meer informatie kunnen vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Posted April 27, 2003 Report Share Posted April 27, 2003 Als je last hebt van een of andere aandoening, kwaal of ziekte hoef je daar een ander geen last mee te bezorgen. Je moet hier mee leren omgaan, zodat je er zelf, maar VOORAL een ander hier geen last van heeft.In jouw geval weet je, waarschijnlijk door adhd, dat je snel wilt plaatsen, maar je kunt ook even "afkoelen" en pas daarna plaatsen. Zoals ik dus al zei: je moet met je kwaal leren omgaan (en niet mee leren leven!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.