Guest Roland Posted April 24, 2003 Report Share Posted April 24, 2003 Hoi,Ik weet niet dat bellen.com al aandacht heeft besteedt aan: Dat je voicemal van KPN zo kunt instellen dat er daadwerkelijk berichten in zijn gesproken: Dat er nl. 0842333 op je nummer melder verschijnt?! Wanneer iemand wat heeft ingesproken en verbinding heeft verbroken, belt KPN u terug en laat de telefoon 1 x overgaan en dan zie je het nummer 0842333 op je nummer melder staan. Let op U moet echter wel een abonnement op nummerweergave hebben.Eventuele taal fouten voorbehouden. Tips voor correctie graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted April 24, 2003 Report Share Posted April 24, 2003 Tja,Nu denkt u misschien waarom moet ik weten dat er wat is ingesproken? Bij een antwoord apparaat kun je dat zien aan het lichtje. Nu is het bijna identiek aan de voicemail.Én bovendien hoef je je voicemail niet te bellen van KPN, want dat kost elke keer wel starttarief + de lokale kosten.Trouwens je kan degene ook terug bellen met voicmail doe dat niet! Noteer het nummer die voicemail je geeft en bel handmatig diegene op! Waarom? Omdat je anders lokale telefoon kosten kwijt bent + het nummer waarnaar toe je je belt kwijt bent!! groetjes Roland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rob groeneweg Posted April 24, 2003 Report Share Posted April 24, 2003 roland,is het niet zo dat je bij de instelling dat kpn je terubelt en het voicemailnummer in de nummermelder achterlaat ze dit als een gesprek naar de voicemail afrekenen?het valt mij namelijk bij vodafone op dat er regelmatig bij de gekozen nummers in de specificatie mijn eigen mobiele nummer staat. dat zou dus betekenen dat ik mijn eigen mobiele nummer vanaf de mobiele telefoon draai.ik heb echter mijn voicemailbox zo ingesteld dat zodra er een bericht is mijn mailbox de telefoon overgaat en het bericht of de berichten direkt worden afgespeeld. je hoeft dus niet terug te bellen naar je mailbox.dit scheelt vodafone natuurlijk inkomsten vandaar dat ze dit volgens mij zo doen.lijkt mij interessant om dit eens te onderzoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 De kosten voor de voicemail zijn als volgt ingedeeld. Aan/uitzetten Gratis Instellingen via 121 menu Gesprekskosten voor het bellen naar een vaste lijn. Notificatie Gratis. Voor het beluisteren van de berichten (spraaknotificatie gevolgddoor afspelen berichten) worden gesprekskosten voor bellen naar een vaste lijn in rekening gebracht Inspreken VoiceMail Gesprekskosten voor bellen naar een mobiel nummer. Kosten zijn afhankelijk van de aansluiting van de beller. Beluisteren berichten vanaf mobiel Gesprekskosten voor het bellen naar een vaste lijn Beluisteren berichten vanaf vaste lijn Gesprekskosten voor het bellen naar een mobiel nummer. Bellen vanaf een VPN-omgeving met de vaste lijn wordt getariffeerd als bellen on-net. SMS in plaats van gesproken bericht Gratis (zowel voor zenden als ontvangen). Wel kan een buitenlands netwerk kosten in rekening brengen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.