Guest jurgen Posted November 19, 2003 Report Share Posted November 19, 2003 In een poging het gezicht nog enigszins te redden heeft Tele2 besloten de telefoondiscounter Bel1601 per direct voor het gerecht te slepen. Reden hiertoe is volgens Tele2 de oneigenlijke tariefvergelijkingen die op 1601 te vinden zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BBKing Posted November 19, 2003 Report Share Posted November 19, 2003 Heerlijk ja, zit hier hard te lachen achter de pcWat een stelletje sukkelaars zijn ze toch bij tele2, dit is een klassiek voorbeeld van "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel Posted November 21, 2003 Report Share Posted November 21, 2003 ik denk dat je ongelijk hebt BBking heb. Ik kan ook de prijzen laag houden omdat er geen klantenservice is, wat als je lijn niet meer werkt wie bel je dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Harm Posted December 27, 2003 Report Share Posted December 27, 2003 Wie bel je dan bij 1602? Als je lijn niet werkt, lijkt het me bij elke provider moeilijk om te bellen, immers je lijn is dan toch defect? Je kunt dan altijd nog via 1655 (KPN) bellen. Zelf bel ik al maanden via 1601 en heb nog nooit problemen ondervonden. Daarvoor belde ik via 1602 en daar heb ik destijds twee maal de rekening laten corrigeren, omdat deze niet juist was opgesteld (bedrag te hoog). Bij 1601 kan ik online de rekening controleren en ik heb hen nog nooit een correctie hoeven laten uitvoeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.