Jump to content

KPN extra telefoonlijn


Guest Yolanda Kuipers

Recommended Posts

Guest Yolanda Kuipers

Ik heb eind oktober bij KPN een extra telefoonlijn aangevraagd. Deze lijn zou op 10 november aangesloten worden. Ik kreeg hier per brief een bevestiging van. Een dag later kreeg ik een brief of ik contact op wilde nemen met de klantenservice voor 10 ct per minuut. Toen ik dat deed, bleek dat ze automatisch mijn andere lijn gingen afsluiten als ik niet gebeld zou hebben. Nu is er op 10 november geen aansluiting gerealiseerd en toen ik weer hun klanten service belde bleek dat er op 20 november een las ploeg staat ingepland, omdat er maar 1 draad naar mijn huis loopt.Of ze op die dag gaan komen kon de servicelijn medewerker niet zeggen want er stond geen goedkeuring bij. Ik heb toen een e-mail gestuurd en daar kreeg ik als antwoord dat er inderdaad een ploeg staat gepland maar dat je nooit zeker weet of die komt, er kan van alles tussen komen????Weet iemand of ik rechten heb, bijvoorbeeld een beplaalde termijn biinnen waar de aansluiting gerealiseerd moet zijn.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...