Jump to content

Gratis SMS-jes verzenden !

Guest OvI

Recommended Posts

Via het vaste net van KPN kan je tot 1 januari 2005 gratis SMS-jes verzenden. Voorwaarden zijn dat je nummer weergave moet hebben en een geschikte telefoon moet hebben om SMS-jes te kunnen verzenden.

SMS-jes kunnen natuurlijk naar mobiel, maar ook naar vaste nummers gestuurd worden. Als de ontvanger geen telefoon heeft die SMS-jes kan weergeven, dan krijgt hij/zij de SMS als gesproken bericht te horen.

Meer info op de kpn website

Guest Nick de Bruin

Kpn is en blijft te duur.

ja en na 1 januarie kost het goud geld wed ik!

waarom met de telefoon als met de gsm 9 cent is?

of 5 gratis per dag met 1906 van de site?

mvg nick

Guest Nick de Bruin

en volgens mij moet je ook zoon telefoon bestellen bij hun op die site en dat je dan pas gratis kunt smse! zoiets zal het wel zijn

het is en blijft KPN MAFIA

Voor zolang als het duurt:

1609-klanten kunnen vanaf hun PC gratis maximaal 5 SMS-jes per dag verzenden.

Log in als klant, dan vind je die faciliteit vanzelf.

Guest Nick de Bruin

Stond boven ook al in mijn bericht jan :D

maar inderdaad nog lang het duurt.

alleen kpn duurt het nog maar tot 1 januarie

en via de telefoon kost het weer meer

en moet je weer zoon speciale telefoon aanschaffen eigenlijk wil ik gewoon helemaal van kpn af ook geen maandbedragen meer net als 40% andere nederlanders denk ik.

mvg nick

Het leuke van 1609 is dat je de afzender zelf kan invullen. Voor de gein dus een nummer uit Rusland invullen met wat Russische tekst! gif/tongue.gif

Roland:

Al onze gratis sms-jes vanaf de 1609-klantenpagina naar mobieltjes van diverse providers zijn tot nu toe allemaal vlekkeloos aangekomen. Nog maar eens proberen dus?

WVP:

Dat lijkt veel op spammen, dus liever niet doen. Is NIET leuk voor de ontvanger van zo`n sms.

Maar het betekent ook dat je goed moet opletten welk afzendernummer je invult. Als dat een nummer is waarop geen sms-jes weergegeven kunnen worden (de meeste normale vastelijn-telefoons) wordt een eventueel antwoord daar naar toe wel netjes verzonden, maar wat de beide betrokkenen dan niet in de gaten hebben is dat dat nooit kan aankomen.

Vul dus je eigen mobiele nummer in als afzender.

Als je een vast nummer kiest als afzender, en ze reageren op je sms-je, dan word het bericht voorgelezen door een kpn dame!

En spammen is het niet, omdat ik degene ken waar ik wat heen stuur.

WVP: allereerst bedankt voor je tip over dat voorlezen van sms-berichten op vaste lijn toestellen. Wist ik nog niet. Alweer iets bijgeleerd dus. Zo zie je maar weer: een mens wordt nooit te oud om te leren (ik althans niet, mag ik hopen).

Wat dat andere betreft: kattekwaad kan soms best even leuk zijn, maar je moet wel grenzen kennen. Dit soort "grappen" gaat m.i. de grenzen van het kattekwaad net iets te ver voorbij, daarvoor is betrouwbare communicatie te belangrijk.

JIJ kent weliswaar WEL degene waarheen je zo`n sms zou sturen, maar realiseer je je ook wat die anonieme en niet traceerbere abracadabra bij de ONTVANGER teweeg kan brengen?

Voor die persoon LIJKT het in eerste instantie dus op `n soort "spam" (of erger).

Ikzelf zou het in ieder geval beslist niet op prijs stellen om te worden "verrast" met zo`n sms. En dan geldt nog steeds het aloude adagium: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet".

voor een aspect heb je wel een speciale centrale nodig anders zie je het niet voor zzover ik weet

en voor sms over vaste telefoon heb je nix speciaal nodig qua telefoon, dus tot 1 januari gebruik ik mijn vaste telefoon gewoon ipv die 9 cent per sms mobiel. Waarom niet als het toch kan? Beetje raar dat iedereen hier over centjes aan het pieren is en kan het dan een gratis dan is de reactie ach dan maar 9 cent per sms:S

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...