Jump to content

rekening freetel

Guest mrtranga

Recommended Posts

Guest mrtranga

Hallo mensen,

kreeg vandaag een email van freetel dat mijn factuur klaarstaat.

Tot mijn verbazing hebben de grappenmakers mij zomaar laten meedoen met hun actie onbeperkt bellen voor 8.95 incl. Zijn anderen die dit ook is overkomen. p.s ik bel met freetel vanwege de tarieven op de vs.

Groetjes

• 2 weeks later...

Ik heb afgelopen maand hetzelfde geconstateerd: met freetel gebeld en ze gaven toe dat hun communicatie wat onduidelijk was... Klanten hebben bij hen echter geen keuze, wil je gebruik maken van de goedkope tarieven naar het buitenland dan moet je ook die 9 euro aftikken voor `gratis` bellen in de daluren (Wat ik vrijwel nooit doe!!) Tot nu toe beviel freetel mij prima, nu ga ik op zoek naar een andere provider

• 8 months later...
Guest Jeroen

Hoi,

Nou ik keek vandaag ook maar eens naar mijn freetel rekeningen. Ik heb er nooit echt naar gekeken. Ja, de eerste 2 rekeningen, en me verbaasd hoveel ik bespaarde op buitenland bellen. Nu kom ik erachter dat ze me vanaf september die 8,95 automatisch in rekening hebben gebracht !!!!.

En dat terwijl ik vanaf januari dus al niet meer naar het buitenland belde.

Ik heb geen toestemming verleend om "onbeperkt bellen" aan te zetten, en mijn vrouw ook niet. Toen ik me heb aangemeld was die service er zelfs nog niet. Ook hebben we geen bericht gehad dat de voorwaarden veranderd zouden worden.

Dat wordt een officiele klacht denk ik. Nu alleen even uitzoeken hoe ik dat het slimste kan doen. A 20cpm het 0900 nummer bellen kost ook weer geld.

Greetz,

Jeroen

• 1 month later...
Guest arjen

een klacht indienen bij een bedrijf waarover de klacht gaat zal ook niet veel uithalen. Probeer het bijvoorbeeld eens bij de OPTA.. (opta.nl)

• 1 month later...

In de voorwaarden van freetel staat aangegeven dat ze het recht hebben om de tariefplannen te wijzigen. Dit is ook van te voren (augustus 2004) aangekondigd door middel van een schrijven naar alle klanten.

Wilt u geen gebruik meer maken, dan kunt u zich aanmelden bij een andere aanbieder van uw voorkeur. Bijv. 1601.

Guest Ron Bakker

Ik heb een vergelijking toegpast bij Telecomsite via de zgn BelWizard. Daar zie je Freetel heel laag staan. Ze lijken goedkoop maar dat zijn ze niet!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...