Guest Nick Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Hallo,ik maak gebruik van 1609 en ben er wel tevredenover maar ik kan in een keer mijn gegevens niet meer bekijken via de site!als ik dan inlog wat nog wel kan en dan op specificatie klik krijk ik:Sessie verlopen Er is enige tijd geen activiteit geweest. Om veiligheidsredenen is de verbinding met de server verbroken.Klik hier om opnieuw in te loggen.iemand hier ook last van?of weet iemand hoe dit opgelost kan worden?bedankt in iedergeval.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Han Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Nick, ik heb toevallig hetzelfde probleem!Ik kan wel de factuur gegevens zien, met bedrag erbij, maar ik kan niet de specificatie openen.Ik denk dat er een probleem is met de server van deze provider want de sessie op zich is prima.Je kunt ook inloggen en je naam wordt zichtbaar.Kortom: een klein probleem denk ik zo.Een paar dagen geleden werkte het nog wel, toen zag ik een goede specificatie met daarin ook de gratis gesprekken vermeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Bij ons: zelfde probleem, zowel via breedband- als via telefoon-internetverbinding. Schijnt dus algemeen probleem te zijn. Mogelijk `n gevolg van fouten bij hun recente website-update.Het wel zichtbare totaalbedrag klopt bij ons overigens wel.Inmiddels al dmv. web-contactformulier als klacht aangemeld.Verzoek aan iedereen die ditzelfde probleem ondervindt: meld dat svp. ook op die manier. Hoe meer gelijkluidende klachten, hoe meer kans op snelle oplossing.Alvast bedankt allemaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sjors Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Ook bij 1601 het zelfde probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted August 30, 2004 Report Share Posted August 30, 2004 Attentie:Zowel bij 1601 als bij 1609, sinds vanochtend alle specificaties weer gewoon bereikbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tom Posted August 31, 2004 Report Share Posted August 31, 2004 Wie is Nick de Bruin ? En wie is Jan ?Ik word een beetje moe van dat over en weer geouweh.... ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nick de Bruin Posted August 31, 2004 Report Share Posted August 31, 2004 Wie is tom? wij worden ziek van jou!we melden teminste nog nuttige dingende grtn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tom Posted August 31, 2004 Report Share Posted August 31, 2004 Tom leest graag berichtjes op dit Forum, maar jullie zijn gewoon een paar betweters die echt denken alles beter te weten ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.