Guest Roland Posted September 16, 2004 Report Share Posted September 16, 2004 Hallo!Had me aangemeld via Bellen.com voor 3u telecom. Ik heb alle informatie ingevuld welke nummers ik b.v. wil dat er op aangesloten wordt en mijn bankrekening nummer etc.Wat schept mijn grote verbazing? Ik krijg aanmeld formulieren van 3u telecom (www.uuu.nl) en moet alle gegevens alsnog weer invullen behalve dan met de pen!!!!!!Groetnis,Roland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bas Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Leuk, niet doen dus bij deze providerIk kan je nu al garanderen zodra je je wilt afmelden je nog steeds incassoso`s of aanmaningen krijgtDaarvoor of daardoor willen ze dat je je handtekening zet!!Kies liever voor een provider waar je telefonisch of elk moment kan opzeggen zoals yiggers.En wil je gratis bellen neem dan zoiets als 1649.Hou je alle kosten zelf in de hand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 Ik heb me afgemeld omdat ik mijn aansluiting heb öpgeheven. Hoop nu niet dat ik daar dat bedrijf debieuse rekeningen krijg. Je kan ze gratis bellen en faxen... Dan zal binnenkort hun fax papier op zijn! Maar ga er vanuit dat ze het netjes oplossen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.