Jump to content

1609 prijzen blijven van mobiel stijgen!

Guest Nick de Bruin

Recommended Posts

Guest Nick de Bruin

hallo,

helaas zijn er weer prijsverhogingen bij

1609! dit gaat welis waar om alleen de mobiel

tarieven maar voor de mensen die veel mobiel bellen is dit niet echt mooi!

verder ben ik echt te vreden over die provider

en besparen we gemiddeld 30 tot 35 euro per maand

wat toch mooi is meegenomen.

mijn oma heb ik ook aan gemeld maar dan voor

1601 omdat daar pre selectie bij zit en beld ze voor 0,005 cent per minuut! dus ook zeker niet duur en toch gemakkelijk!

ik hoop dat ze de prijzen zo blijven

of een halve cent van maken binnen en buiten de regio ook. en starttarief 3,9 cent!

ja heb natuurlijk liever gratis maar dat kan niet blijven! en 1601 heeft al een half jaar voor een halve cent dus dat is wel zeker mogelijk! maar ik ben er zo en zo zeer tevreden over. en weet iemand hoe lang die prijzen blijven

mvg Nick

ps: 1609 is bij ons gelukkig geautomatiseerd

in de centrale!

de rekening komt ook vooral hoog door

het starttarief wat bij 1609 niet gerekend

binnen de regio word!

Guest vincenth

Misschien handig om de prijs erbij te zetten. De kosten voor bellen naar mobiele nummers is twee weken geleden van 9 cent naar 14 cent verhoogd en vandaag dus van 14 cent naar 18 cent per minuut.

Overigens belt je oma `s avonds en in het weekend zelfs gratis (op starttarief na) met bel1601.

Het is inderdaad vervelend dat de prijzen zo kort achter elkaar stijgen. Wellicht proberen ze bij 1609 de kosten voor het "gratis" bellen te compenseren.

Er is maar één oplossing: gewoon de tariefmelding aan laten staan en in de gaten houden.

1609 moet overigens wel hun website vergelijkingspagina met Tele2 aanpassen want daar staat nog steeds 14ct ipv 18ct voor mobiel bellen.

• 3 weeks later...

Nick,

Jouw oma belt wel heel erg voordelig (0,0005 cent per minuut).

Volgens Vincent zou dat tijdens daluren gratis zijn, maar daar is bel1601 inmiddels van teruggekomen, al doet hun website nog steeds anders geloven.

Bel1601 is nog wel voordelig, maar rekent 0,5 cent per minuut.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...