Jump to content

Pretium Telecom

Guest Tina

Recommended Posts

Ik ben een normale beller en sinds een tijdje maak ik gebruik van Pretium Telecom. Maandelijks betaal ik ongeveer 40 euro. Nu zijn er zoveel aanbieders dus ik weet echt niet of ik teveel betaal. Ik bel altijd binnen de regio of naar mobiel. Weet iemand of ik goedkoper kan bellen dan Pretium?

Guest Thinking Positive!!

Hoi,

Pretium rekent af in hele minuten, dus wanneer je 40 seconden belt, betaal er 60!!! Betekent dat je 100% betaald, voor 75% gebruik.

Stel overdreven voor dat je hele rekening zo zou zijn....is dat 25% teveel betaalt. Er zijn genoeg goedkopere aanbieders. Zal niet bevooroordeeld zijn. En zal niet mijn carrier aanprijzen, anders ben ik gelijk een verkoper ons de forum sifters....Maar neem de belwijzer!!!!

Ja, het kan VEEL goedkoper.

Advies: maak zo snel mogelijk gebruik van de Pretium Laagste Kosten Garantie. Let goed op dat je je heel precies aan de Pretium Algemene Voorwaarden (art. 7) houdt. Zorg met name dat je je claim over een VOLLEDIGE maand kan indienen.

Gebruik voor de vergelijking de STANDAARD tarieven van 1601 (= 0.5 cent per minuut), dus NIET hun (tijdelijke ! ) gratis faciliteiten.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...