Guest Marleo Posted November 11, 2004 Report Share Posted November 11, 2004 Vandaag deze e-mail van 1609 ontvangen:Beste 1609 klant,Dit jaar introduceerde 1609Bellen voor het eerst in Nederland ECHT gratis bellen. Zonder een vast bedrag per maand te betalen en zonder een starttarief per gesprek, konden klanten onbeperkt gratis bellen binnen de regio. Dit heeft ervoor gezorgd dat veel mensen hun telefoonrekening drastisch zagen dalen.Omdat alleen de zon voor niets opgaat heeft 1609Bellen besloten om per maandag 22 november 2004 een starttarief in te voeren van 4,9 ct voor gesprekken binnen de regio. Op die manier blijft het voor ons haalbaar om de allerlaagste tarieven voor u te handhaven. U betaalt tenslotte nog steeds slechts NUL cent per minuut voor gesprekken binnen de regio. Zónder vast bedrag per maand en zónder verplichtepreselectie!Wij wensen u nog veel goedkoop belplezier!Met vriendelijke groet,Het 1609Bellen Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vincenth Posted November 12, 2004 Report Share Posted November 12, 2004 Ik heb de mail zelf nog niet gehad, maar het zou jammer zijn. Overigens wel te begrijpen van 1609. Denk dat er nu veel klanten standaard met 1649 gaan bellen, wat per gesprek wel een hele 0.009 euro scheelt gif/smile.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest franss Posted November 12, 2004 Report Share Posted November 12, 2004 verschil met 1601 met wel preselectie wordt klein gif/sad.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest franss Posted November 12, 2004 Report Share Posted November 12, 2004 verschil met 1601 is natuurlijk sterk afhankelijk van belgedrag.veel korte telefoontjes of enkele lange telefoontjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vincenth Posted November 14, 2004 Report Share Posted November 14, 2004 Hebben er al meer mensen deze mail ontvangen? Ik heb nog niets gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arjan Posted November 14, 2004 Report Share Posted November 14, 2004 Ik heb deze mail gisteren gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Edwin Onderwater Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Ook ik heb nog geen e-mailtje met deze mededeling van Het 1609Bellen Team ontvangen, terwijl ik toch al ca. 2 maanden via 1609 telefoneer. Wat mij wél opviel, is dat de vriendelijke "tarieven·stem" sinds gister, woensdag 17 nov., bij lokaal bellen "0 cent per minuut" meldt i.p.v. "U belt gratis!". Als de inhoud van het mailtje klopt, dan is 1609 kennelijk nu al afgestapt van het fenomeen gratis bellen. Jammer dat ze zich dan niet aan die 22 november (konden) houden. Vreemd is echter verder dat de website nog niet is aangepast; volgens www.1609bellen.nl kan je nog altijd écht gratis bellen binnen de regio zónder starttarief. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vincenth Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Ik ben op dit moment nog steeds zonder starttarief, ook de tariefmelding bij 1649 is aangepast naar "0 cent per minuut". Ze zullen het gewoon op 22 november houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arjan Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Ik bel ook nog steeds zonder starttik . Je kan het allemaal zien op je specivicatie. Alles nog gratis binnen de regio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marleo Posted November 22, 2004 Report Share Posted November 22, 2004 MORGEN is het 22 november !!!!Hou je specificatie goed in de gaten !Marleo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sjors Posted November 27, 2004 Report Share Posted November 27, 2004 En nu moet er wel betaald worden... Nederlanders kennende zal iedereen wel overstappen naar 1649. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vincenth Posted November 27, 2004 Report Share Posted November 27, 2004 Ja natuurlijk, dat scheelt toch wel weer 0.009 euro per gesprek gif/smile.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest paul Posted November 27, 2004 Report Share Posted November 27, 2004 Geloof je nu werkelijk dat iedereen over zal stappen? Tuurlijk niet. Dat hoort bij hun marketingconcept. Een heel aantal mensen zijn nu klant bij hen die het van de bellen.com bezoekers en andere alerte klanten hebben gehoord. Gaan die nu hun vrienden allemaal vertellen dat ze weer moeten overstappen?! Een groot deel doet dat niet en dus bellen hun kennissen nu ineens een stuk duurder. Tel uit je winst, want reken maar dat het erger word. De centjes moeten toch ergens verdient worden.Onzin?! Denk eens aan Onetel toen dat werd overgenomen door Scarlet. Ruim een jaar later dachten de meesten nog steeds voordelig te bellen terwijl ze inmiddels meer betaalden dan bij de KPN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vincenth Posted November 27, 2004 Report Share Posted November 27, 2004 Een stuk duurder is overdreven, enkel een starttarief wat gehanteerd wordt. Geheel gratis bellen is natuurlijk iets waarvan iedereen zelf wel kan verzinnen dat dat niet altijd zo zal blijven.Daar geen tarief altijd nog beter is dan een tarief, verwacht ik dat het nog wel een behoorlijke tijd zal duren voordat klanten van de carriers duurder uit zullen zijn dan bij KPN.Iedere klant kan voor ieder telefoontje zijn tariefmelding horen en krijgt zijn factuur via e-mail toegestuurd, het is dus snel te zien of de kosten hoger worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.