Guest Roland Posted May 31, 2004 Report Share Posted May 31, 2004 Wanneer u geheim nummer of nummerweergave heeft geblokkeerd verschijnt uw telefoonnummer niet op degene zijn display die u belt.[als u bij KPN geheimnummer heeft verschijnt gewoon uw telefoonnummer wel op iemand anders zijn nummermelden/mobiel]Wanneer u vanaf UPC/Priority telecom lijn belt en u wilt eenmalig toch dat uw telefoonnummer op degene zijn nummermelder/mobiel verschijnt dan moet u 132 voor het telefoonnummer drukken/draaien en uw telefoonnummer verschijnt w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest frs Posted June 4, 2004 Report Share Posted June 4, 2004 is er ook zoiets voor als je vanaf kpn belt, met nummerweergave uit (dus éénmalig aan?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa Posted June 4, 2004 Report Share Posted June 4, 2004 Hoi,Er zijn verschillende manieren op een geheim nummer te hebben. Dit kan bijv. zijn alleen het niet laten vermelden van het nummer in de telefoongids, het niet laten doorverkopen van het telefoonnummer of het geheel blokkeren van meezenden van het telefoonnummer. Voor meer info: kpn...Verders is het zo dat je eenmalig je nummer weergave kan uitzetten door, als ik het wel heb: mijn centrale ondersteunt deze diensten niet, *31* voor het telefoonnummer te toetsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted June 5, 2004 Report Share Posted June 5, 2004 Voor KPN bestaat er helaas zo iets niet.Je kan ook gewoon 131 voor het nummer draaien dan bel je ook anoniem. 131 is nog bedoeld voor de oude draaischijf toestellen maar het werkt ook gewoon met DMF tonen [druk toets]Alhoewel wanneer je druk toets telefoon hebt wil dat nog niet zeggen dat het via DMF gaat kan ook nog analoog zijn. De 0 geeft b.v. 10 `uit/aan` tikjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest frs Posted June 5, 2004 Report Share Posted June 5, 2004 jammer dat het bij kpn niet mogelijk is om selectief nummerweergave aan te zetten als je belt, dus zorgen dat degene waarnaar je belt, je telefoonnummer wel ziet. (mits hij natuurlijk hiervoor de goede diensten/spullen heeft).bij de meeste gesprekken bel ik liever zonder nummerweergave Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.