Jump to content

vond dit op het internet

Guest paul

Recommended Posts

Paul,

Zelfs zonder die pagina bezocht te hebben: de tekenreeks " ...yiggers....addertjes" duidde al sterk in een bepaalde richting.

Het bekijken van die pagina bevestigde het bange vermoeden. Yiggers blijkt dus een bedrijf wat, in plaats van te investeren in de KWALITEIT en de PRIJS/KWALITEITverhouding van haar eigen produkt (waar ze kennelijk niet mee kunnen concurreren), de kosten van dat eigen produkt onnodig opdrijft door geld te steken in het ongefundeerde (en mogelijk zelfs strafbare) verdachtmakingen aan het adres van concurrenten.

Als er hierdoor ook maar IETS als een paal boven water staat is het wel, dat men Yiggers maar beter HEEL ver links moet laten liggen.

Grappig overigens dat ze dit op hun site zetten:

"Risico op faillissement door verkoop onder kostprijs", terwijl je in hun voorlopige jaarrekening kunt lezen dat ze over 2003 ruim 80.000 verlies hebben geleden

• 4 months later...

Snap niet waar dit negatieve vandaan komt.

Ikzelf heb nu Yiggers, de voorwaarden zijn heel wat beter dan van sommige andere telefonie aanbieders.

Voor het eerst bespaar ik nu geld.

Hoe?

Ik gebruik 1649 voor lokale gesprekken en voor gesprekken naar azie

Ik heb mijn abonnemnt bij kpn omgezet van belplus naar belbasis.

Yiggers wordt gebruikt voor mobiel bellen.

Ik zat bij v-tellicom maar dit is een niet legaal bedrijf met wurgcontract/voorwaarden, dus die wil ik niet hebben.

Door deze splisting Yiggers, KPN basis en 1649

bespaar ik nu eindelijk aanzienlijk op mijn telefoonrekening.

Overigens mijn tegoed bij yiggers vanaf 15 september van 15 euro is nog steeds niet op.(nu is het 17 november)

Mijn rekening bij KPN is sinds lange niet zo laag geweest (+/- 35 Euro)(per 2 mnden)

en 1649 schat ik ongeveer deze maand op 25 euro)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...