Jump to content

Waar is het tarieven-overzicht van alle telco`s?

Guest John Doe

Recommended Posts

Guest John Doe

Kennelijk heb ik Bellen.com een tijdje niet meer bezocht, want wat ik zoek vind ik nu niet meer op deze site. De laatste keer dat ik hier rond keek, was er een tarieven-overzicht van alle telco`s op één pagina te raadplegen met -heel overzichtelijk!- colommen als Starttarief en Dag-, Avond-, Nacht- en Weekendtarief. Zo kon je heel makkelijk in alle tarieven van alle telco`s onderling (en met KPN als uitgangspunt) met elkaar vergelijken. Nu tref ik alleen maar tekst en uitleg aan over hoe het werkt wanneer je wilt gaan bellen met een niet-KPN telco en een BelWijzer die je gaat vragen hoe vaak je gesprekken binnen en buiten je basisgebied gemiddeld voert per dag/week/(2) maand(en). Hoe weet ik dat nou! Ik hou dat niet bij, plus dat dat bij mij erg verschillend is. Kortom: mag dat tarieven-overzicht weer terug op Bellen.com of kijk ik met m`n neus en staat het misschien ergens stiekem op de site verstopt?

John: ze staan echt nog steeds waar ze al maanden stonden, dus nergens verstopt.

Klik linksboven in het keuzemenu op een van de menuitems vast/mobiel/internet, vervolgens op een van de submenu`s tariefvergelijking.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...