Jump to content

Dailycom/freetel & terugstorten geld onbeperkt bellen

Guest Anna

Recommended Posts

Hoi,

Sinds 29 augustus 2004 ben ik overgestapt van Dailycom naar bel1601 omdat deze aanbieder voor mij goedkoper is. Per 1 september 2004 werd echter wel onbeperkt bellen berekend op mijn laatste factuur. Er is voor mij een verzoek tot terugstorting gemaakt. Echter is het nu 13 maart 2005 en ik heb nog steeds geen geld ontvangen.

Nu weet ik, uit zeer betrouwbare bron, dat diverse andere exklanten van zowel Dailycom als Freetel nog geen geld terugontvangen hebben waarschijnlijk.

Wat zijn jullie reacties?

Dank, Anna

Hoi,

Schijnbaar heb je een contract met Dailycom voor onbeperkt bellen. Je kan wel overstappen naar een andere carrier, maar als je je contract met Dailycom niet opzegt, dan blijven ze uiteraard factureren ( en moet je gewoon betalen ).

Grtz Bas

ja helaas, storneren moet binnen 30 dagen nadat het afgeschreven is.

Verder dienen ze natuurlijk gewoon te reageren op een dergelijk voorstel, ook al is het afgewezen.

Omdat ik exact weet hoe het werkt bij dailycom, heb ik er voor gezorgd voor 1 september mijn cps instelling aangepast te hebben. dit is met ingang van 29-8 gebeurd, dus er is ten onrechte 7,16 teveel in rekening gebracht. Omdat ik er toen vanuit ging het binnen redelijk termijn teruggestort te krijgen, heb ik de rekening niet laten storneren. Mede om problemen met Intrum Justitia te voorkomen.

Ik ben nu dan ook op zoek naar soortgelijke ervaringen. En niet naar opmerkingen dat ik een contract getekend zou hebben... (het enige contract dat ik heb is met KPN, jammergenoeg)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...