Guest Mars Posted December 3, 2004 Report Share Posted December 3, 2004 Ik ontving vanmiddag een sms`je met deze mededeling.Via 0900-0136 (blijkt van de Belknaller te zijn) kost het bellen naar vaste net nummers op de Ned. Antillen maar € 0.05 /minuut. Starttik is €0.049Bel ze ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Patrick Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 Beknlaller verknalt het weer! Na 0136 draaide ik voor Bonaire. Dan krijg je te horen dat je 0139 moet draaien. En dan hoor je dat dit 10 ct kost.Hetzelfde met Ghana daar kun je een mobieltje bellen vor 3 ct per minuut. Ook weer een doorverwijzing van 0135 (ging 1 keer mis, 2e keer doorverwijzing) naar 0,143 (ging 1 keer mis). Gaat het mis, dan betaal je wel de starttik en de tijd dat je wachtte op verbinding. Ik sprak uiteindelijk effectief 1 minuut en 53 sec met Ghana voor 0,536 ct. Dat is 9 keer zo duur als ze adverteren. Op mijn mail hierover: "we proberen onze site zo actueel mogelijk te houden, vergissen is menselijk". Ghana mobiel, nu 4 weken later, staat echter nog steeds voor 3ct per minuut aangekondigd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.