Guest Edwin Onderwater Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Sinds begin september maak ik gebruik van de carriers 1609, 1649 en 1601.Van 1609 heb ik intussen al twee facturen ge-emaild gekregen gevolgd uiteraard door de automatische afschrijvingen van mijn girorekening van de factuurbedragen. Nu ben ik eens gaan spitten in mijn e-mailtjes en mijn giroafschriften, maar van 1601 en 1649 heb ik nog geen enkele rekening per e-mail gehad en ook is er nog nooit door en t.g.v. hun iets aan factuurbedragen afgeschreven. Kijk ik online op hun websites naar mijn nog openstaande facturen, dan staat er bij 1649 (sinds 1 september) ca. € 3,50 nog te betalen/facturen en bij 1601 precies € 0,34. Ik wil begrijpen dat 1601 de moeite niet neemt om 34 cent af te schrijven, want de afschrijf·kosten zullen waarschijnlijk hoger zijn dan deze 34 cent.Mijn vraag is eigenlijk: wanneer gaan deze carriers over tot factureren (dus vanaf welk bedrag)? En is dat dan maandelijks of sparen ze het op tot een bepaald bedrag voordat je een ge-emaild wordt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vincenth Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Uit de FAQ van 1601:Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?In principe slechts éénmaal per maand, tegen het einde van de maand (ongeveer vanaf de 24e) Er zijn twee uitzonderingen: als u heel weinig belt schuift het bedrag door. Als u erg veel belt zal er een extra incasso gedaan worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Edwin Onderwater Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 @Vincenth: Bedankt voor je antwoord, ik was weer eens te snel met m`n vraag en keek met m`n verkeerde bril toen ik de 1601·website bezocht. Heb je trouwens de websites van 1601, 1609 en 1649 wel eens naast elkaar bekeken? Vind je ook niet dat ze alle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vincenth Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Geen probleem, ik denk zelf ook dat de carriers tot een en hetzelfde concern behoren. Het lijkt allemaal erg veel op elkaar, maar je hoort mij niet klagen. De kosten voor telefonie zijn hier flink gedaald (van 70 naar 40 euro (2 maandelijks) inclusief KPN abonnement) sinds ik 1609/1649 en in mindere mate 1601 (voor preselectie) gebruik. Om maar met een mooie quote van een bepaalde carrier te eindigen: "Je lacht je gek" gif/smile.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 1601, 1609 en 1649 horen alle drie tot de Telediscount groep.Ze volgen ook alle drie dezelfde nota-/incasso-policy: als sinds aanmelding (of de vorige nota) het verbelde bedrag relatief laag is, stellen ze de (nieuwe) nota uit tot de volgende maand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.