Jump to content

Gratis tijdelijk anoniem telefoonnummer

Guest r3b3l

Recommended Posts

Dit kwam ik tegen op het net. Ik ontvang steeds vaker spam-sms of wordt gebeld door mensen die mijn telefoonnummer op het internet hebben gevonden (waarschijnlijk vanaf speurders of zo). Ik ben dit een beetje zat en ben gaan zoeken naar een alternatief. Ik vond de site anobel.com. Na registratie kreeg ik hier een doorkiescode die doorgeschakeld wordt naar mijn eigen nummer.

Dat registreren enzo is wel gratis, maar de beller moet wel 45 ct/min betalen. Ik heb het getest en werd netjes doorgeschakeld naar m’n mobiel.

Ik weet dat marktplaats zoiets geïntegreerd heeft, maar dat kan ik dus alleen maar op hun site gebruiken.

Ook anoniembellen.nl is mij bekend, maar die vertrouw ik niet zo. Het nummer is maar kort houdbaar en de prijs van het nummer staat nog in guldens. Hier waag ik me dus maar niet aan.

Ik heb nog niet eerder iets gelezen of gehoord over anobel.com. Heeft er iemand ervaringen met deze of een soortgelijke dienst?

www.fixs.nl maar let wel de mensen die jou bellen moeten 80 euro cent per minuut betalen!

www.thuiswerk.tv is ook site van hun (oplichters)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...