Guest Patrick Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 "Zorg dat je via MijnKPN je lopende kosten gespecificeerd online kunt inzien. Zo kun je de 0900-aanbieders goed in de gaten houden en dat is nodig ook. Je betaalt namelijk vanaf het moment dat de juffrouw van het bandje "en sluit af met het hekje"heeft gezegd. BELKNALLER maakt het helemaal bont.Daarom hier mijn (2e) mail aan Belknaller.L.S.Gisteren belde ik Bonaire via het door jullie vermelde 0900-0135Jullie adverterem daarmee voor 5 ct per minuut.Daar werd ik doorverwezen naar 0900-0136 en dat kostte ineens 10ct per minuut.Mijn telefoonrkening laat dit zien:9000136 29-01-05 16:57 0:00:51 0,089000139 29-01-05 16:58 0:00:15 0,079000139 29-01-05 16:58 0:01:38 0,21Totale kosten 36 ctMijn effectieve spreektijd was 1minuut38 sec.Het bedrag had moeten zijn 4,9 + 98x5,0/60 = 8,17 ctWaarom is er na 15 seconden op 0900-0139 verbroken en weer opgeboouwd?Ik heb daar aan de telefoon niets van gemerkt.Zo halen jullie weer een extra starttik binnen.Ook Ghana mobiel staat bij jullie al zeker een maand aangeprezen voor 3ct terwijl dat helemaal niet waar is.Ook daar word je doorverwezen naar een ander nummer.Mijn telefoonrkening laat dit zien:9000135 03-01-05 16:39 0:00:41 0,079000135 03-01-05 16:40 0:01:04 0,08 9000143 03-01-05 16:41 0:00:03 0,059000143 03-01-05 19:26 0:01:53 0,33Ik heb 0900-135 meteen nog eens geprobeerd omdatik dacht dat ik een fout nummer had gedraaid.Intussen weet ik wel beter.Totale kosten beliepen uiteindelijk 53 ctMijn effectieve spreektijd was 1minuut53 sec.Het bedrag had moeten zijn 4,9 + 113x3,0/60 = 10,55ctOndanks een eerdere e-mail van mij hierover is ook dit op de site nog steeds niet gecorrigeerd.Jullie hebben mij totaal 89ct in rekening gebracht voor iets dat maar 19 ct had mogen kosten.De 70ct die ik teveel heb betaald zie ik graag terug op girorekening ..... tnv PHL Raken te ...Met vriendelijke groet,P. Raken " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Joke Posted February 2, 2005 Report Share Posted February 2, 2005 Wie heeft nog meer ervarigen met deze aanbieder ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Joke Posted February 2, 2005 Report Share Posted February 2, 2005 Ik wil dus binnenkort "vaak" naar Indonesie bellen en hier kost het maar 3 ct terwijl andere aanbieders minimaal 8 ct vragen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest albert Posted February 4, 2005 Report Share Posted February 4, 2005 Ook ik heb slechte ervaring met deze provider.heb het idee dat zij bewust de boel belazerenAl geruime tijd vermelden zij op hun website voor Brazilie 0900-0135 3 cpm als je dit beld wordt je dus naar een duurder nummer verwezen.Ik heb geklaagd bij belknaller, kreeg als reactie dat de tarieven die je hoort de juiste tarieven zijn.Ook de tariefmelding voor nederland mobiel 0900-0138 9 cpm klopt niet, ook hier wordt je door verwezen naar een duurder nummer.Is het niet mogenlijk te klagen bij de OPTA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest albert Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Roep een ieder op die klachten heeft mbt de onjuiste tariefsvermelding van belknaller om een klacht te sturen naar de optaHet email adres is frontoffice@opta.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest albert Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 Ik heb een klacht mbt belknaller naar de OPTA verzonden, vandaag de volgende reactie gehadGeachte heer xxxxx,OPTA ziet toe op het op genoegzame wijze kenbaar maken van tarieven door aanbieders. OPTA kan uw klacht gebruiken om een dossier te vormen omtrent een bepaald onderwerp, waarbij de betreffende aanbieder aangesproken kan worden op grond van de verzamelde klachten. Verder kunt u proberen een klacht in te dienen bij de reclame code commissie (zie http://www.reclamecodecommissie.nl). Met vriendelijke groet,xxxxxxxMedewerker Backoffice OPTA/Afdeling Eindgebruikersmarkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chantal Posted May 9, 2008 Report Share Posted May 9, 2008 Ook ik heb problemen met Belknaller. Ze belazeren je waar je bij staat. Naar england mobiel is niet 9 cent per minuut, maar minstens 15. Daarbij klopt de tijdregistratie niet. Volgens hen heb ik 3 uur gebeld via hun nummer, Wat volgens mijn telefoon echt niet waar is. Tijd voor actie dus. Bel niet via Belknaller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hans Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Schande de belknaller.Weet iemand andere providers die beter en goedkoper zijn en die met name niet de boel belazeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest danny Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 U als mens bent de verknaller, om het feit dat u niet de benodigde acties neemt tot het uiterste puntje, om belknaller om ervoor uit tekomen dat ze ontrecht tarieven berekenen. u laat het toe en zo nemen zij het voordeel van de mens, omdat de mens (klant) te snel opgeeft. Neem actie inplaats van klagen hier. Ik heb zelf nog geen problemen met hen. Maar zal zeker gerechtelijkstappen nemen zodra ze mij ten onrechte kosten berekenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nico Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Naar Thailand hetzelfde probleem !!En dan het constand afbreken, het wachten enz. enz. Zo word elk gesprek toch automatisch een stuk duurder dan de bedoeling isBij al die 0900 nummers staat geld en verdienen op de 1e plaats net zoals bij de rest van de wereld.Massale boycot zoals in Frankrijk zou de oplossing zijn maar in Nederland pikt iedereen alles en daar word handig gebruik van gemaakt !!We doen het allemaal zelf zolang iedereen het toestaat !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dyonzon Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 nog nooit problemen mee gehad, jullie doen gewoon blijkbaar iets fout Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest positiv Posted June 7, 2013 Report Share Posted June 7, 2013 vrijdag 7 juni 2013 / 11.20- ja, belde hedenmorgen om 07.00 via belknaller 0900-128 naar thailand,doe dit al jaren- moest dan 0900-135 bellen en ze doen het slim, je kunt het nummer nauwelijks verstaan.,willen hiermede er natuurlijk onder van daan komen- na 60 min.bellen werd de lijn afgebroken- voelde daarna dat het niet goed zat...........- ga naar de opta - wie volgt?Sterkte met deze onheuse en oneerlijke behandeling, p o s i t i v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wim Posted April 2, 2014 Report Share Posted April 2, 2014 Ook de tarieven naar Polen zijn misleidend. Er wordt veel meer in rekening gebracht.Geldklopperij dus. Hoe krijgen we die organisatie op de knieen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest silvia Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Naar Engeland veel te hoge eindafrekening is 3x voorgekomen.wij doen niets fout oktober 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.