Jump to content

VOIP via talkin2ya@

Guest albert

Recommended Posts

Zin´s enige dagen in het bezit van een VOIP adapter en prepaid abonementje via talkin2ya

Meteen al een groot nadeel gevonden, 0900 info nummer zijn niet bereikbaar.

Kortom, voorlopig dus geen goed alternatief voor het bellen via het vaste net.

Zijn er andere VIOP SIP providers in Nederland die wel de mogenlijkheid bieden om te bellen naar 0900 info nummers?

Heb even hun website bekeken, zag er goed uit. Maar ik vraag me af of de kwaliteit van de verbinding goed is en of je altijd wel bereikbaar bent. Of dat er zo vaak een storing is dat je niet kan bellen en gebeld kan worden.

Inmiddels 2 weken verder, tevreden over de aankoop. Kwaliteit is goed.

Service en suport via email loopt vlot, snelle reacties. Nu 0900 info nummers werken inmiddels daar gebruik van gemaakt, helaas bleek er een verkeerd tarief gekoppeld te zijn aan een info nummer van 3 cpm, na één gesprek was het saldo van 10 euro verdwenen, emailtje gestuurd en het werd direct gecorrigeerd, hier kunnen de grote jongens nog wat van leren

Het doet me deugd dit te horen. Ik ga er van de week achter aan om zo een pakket met adapter 486 te bestellen. Wellicht weet jij dat Albert? kan je ook doorschakelen met talkin2ya, zoals bij de KPN *21 werkt? Is handig als ik niet thuis ben, zodat ik deze kan doorschakelen naar mijn gsm.

Of er een variant is op *21 weet ik niet, helaas is de FAQ op de talkin2ya site nog wat beperkt.

groeit overigens wel, helpdesk reageert vlot.

Overigens schijnt het mogenlijk te zijn om je op meerder locaties onder één nummer aan te melden met adapters en software. Een adapter thuis en op het werk dan ben je op beide locaties berikbaar onder één nummer.

Verder zin er inmiddels WIFI SIP VOIP telefoons dus op straat aanmelden bij een publiek WIFI accespoint of één vd vele openstaande accespoints en je kan bellen

• 4 weeks later...
Guest Hester

Het is wel mogelijk om door te schakelen met Talkin2Ya, maar dat moet door ons handmatig in het systeem worden gezet, die procedure duurt ongeveer een week.

Voor Wat betreft *21 deze dienst is niet beschikbaar bij Talkin2Ya (we hopen dat in de toekomst wel te kunnen gaan bieden).

Als u een budgetone telefoon hebt is het WEL mogelijk om uw toestel de doorschakeling te laten maken.

Budget Phone helpdesk

• 3 weeks later...
Guest Michiel

Ik zag vandaag dat via deze site je voor 9,50 per maand met Talkin2ya onbeperkt naar alle vaste nummers in Nederland kunt bellen. Heeft iemadn hier ervaring mee? Nummer porteren en KPN kan dan de deur uit... Dan zou een hele hoop geld schelen. (ik heb kabelinternet)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...