Guest franss Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 Vanaf februari 2005 kan KPN u als alternatief voor een normale ISDN2aansluiting een ISDN1-aansluiting aanbieden.ISDN1 is een ISDN-aansluiting met één kanaal, twee telefoonnummers(een hoofdnummer en een msn-nummer) en één gidsvermelding. DeISDN-faciliteiten zoals NummerWeergave en WisselGesprek blijvengehandhaafd. Met een ISDN1 aansluiting behoudt u de voordelen van eenISDN-aansluiting. Ook kunt u de bestaande ISDN-apparatuur blijvengebruiken en als u over ADSL beschikt uw huidige internetmodem.De abonnementskosten van een ISDN1 aansluiting zijn aanzienlijk lagerdan van een reguliere ISDN aansluiting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Francois Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Wat zijn de tarieven voor ISDN-1?Op de site van KPN kan ik hier niets over terugvinden. Ik neem aan dat het duurder is als een gewoon analoog abonnement, maar goedkoper als een ISDN-2 abo. Wie weet hier meer van? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Francois Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Als je ISDN2 hebt, dan kun je overstappen naar ISDN1 ISDN-2 heeft twee buitenlijnen en vier nummersISDN-1 heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eus Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Tegen mij werd gezegd vandaag dat ISDN per maand EUR 5,00 minder zou zijn dan je nu betaalt. Dat had de KPN mij dan wel eens mogen zeggen als je ADSL afsluit ! Voor mij hebben ze afgedaan, ik ga naar Wanadoo Family Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.