Guest Gwyneth Posted April 9, 2005 Report Share Posted April 9, 2005 Hai,Een aantal jaren terug heb ik via Dialpad.com gratis vanaf mijn pc naar huistelefoons in amerika kunnen bellen. Nu zou ik dit graag weer doen, alleen heb ik geen idee meer hoe wat waar ik dat kan doen. Mijn comp is praatklaar maar ik kan geen enkele website meer vinden waar het gratis is. Heeft iemand hier een idee??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michiel Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Met bel1609.nl kun je voor 0cpm naar Amerika bellen. Gewoon vanaf je vaste lijn.Met lingo.com bel je voor $19.95 (ongeveer 15 euro) onbeperkt naar USA/Canada en West-Europa. Dat is wel VOIP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gwyneth Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 dat is het hem nou juist ik heb geen vaste telefoon... :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michiel Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Dan neem je een prepaid vaste telefoonlijn van Talkin2ya. Eerste jaar gratis daarna 10 per jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Joost Loomans Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 Kijk eens op www.voipbuster.comPC naar vaste nummers gratis voor een aantal landen, waaronder USA. Nou ja, gratis : eenmalig 1 Euro om ONBEPERKT gratis te kunnen bellen.Ik heb er echter nog niet veel ervating mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.