Jump to content

Wat denken mensen die..

Guest Arjen de Hove

Recommended Posts

Guest Arjen de Hove

overgaan van een CPS aanbieder (like Tele2, Pretium, noem maar op!) weer teruggaan naar de duurdere KPN?

Het gemak van 1 rekening valt even niet te weerleggen op dit moment.

Ik heb het puur over de gesprekskosten, dan begint KPN vaak met een belplus actie, welke eigenlijk gewoon ook veel duurder is ?

Een KPN agent of ander iemand die mij duidelijkheid kan geven in deze werkwijze?

En waarom gaan mensen terug naar KPN, worden ze soms misleid in de telefoongesprekken?

Guest KPN callcenteragent

KPN is niet de goedkoopste, maar voor die meerprijs heb je ook wat extra diensten die handig kunnen zijn, en een hogere betrouwbaarheid van de verbinding.

Sommige aanbieders bieden gratis bellen, maar hoe gratis is gratis als je eerst €4-€8 per maand moet betalen, en dan ook nog een starttarief van +/- €0.05? Gesprekken naar mobiele nummers en het buitenland horen hier nog niet eens bij. Voor dat geld kan je bij KPN ook een hele poos bellen.

Alleen bel1649 is echt goedkoop, maar daar kost het soms moeite om een gesprek te beginnen, en af en toe valt de verbinding weg. Ook geen klantenservice dus bij problemen kan je weinig beginnen (zoals ik laatst: pas verhuisd, nieuw nummer doorgegeven, volgende dag hebben ze alles geblokkeerd, e-mailtje gestuurd en nooit meer iets gehoord, daaaaaag 1649)

Al met al kan je vaststellen dat als je normaal of weinig belt het vaak weinig of niks scheelt. Als je heel veel belt kan het wel wat uitmaken. Gesprekken naar het buitenland zijn vaak wel fors duurder bij KPN. Daar staat tegenover dat gesprekken naar mobiele nummers vaak weer voordeliger zijn, maar die kan je beter vanaf je mobiele telefoon bellen, en niet vanaf de vaste lijn.

De 80 verschillende aanbieders veranderen ook nog eens dagelijks hun prijzen en voorwaarden, dus als je echt perse het goedkoopste wilt bellen dan kost je dat wel een 40-urige werkweek.

vinddat een beetje overtrokke van u ik bel al anderhalfjaar via 1601 en bevalt me uitstekend weinig uit val tot nu toe paseenkeeer dusvalt mee toch en bij 1649 moet je 1649 er iedere keervoor draaie wat een gedoe allemaal en bij 1601 betaal je overdag zowel binne als buite de regio eenhalve cent en savonds na 21 uur alleen je start tik

endaar kunne er maweinig aan tippe dus jij met je gelol lolle massel he

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...