Jump to content

goedkoop bellen van vast naar mobiel???

Guest B.T van Diggelen

Recommended Posts

Guest B.T van Diggelen

Weet iemand een goedkope manier om van vast naar mobiel te bellen binnen NL? Ik vind dit nog steeds vrij duur. Alvast bedankt.

• 1 month later...

Was mij ook al opgevallen wat dat betreft heb je `weinig` aan bellen.com het is ligt rond de 18 cent per minuut en je kan maar 2 euro cent voordeel doen bij Tele2 maar daar voor moet je maandelijks weer fiks voor betalen...

• 3 months later...

ik zat ook over hetzelfde na te denken... wij hebben nu al casema en dat is op zich qua abonnementskosten goedkoop want we hebben ook internet enzo... en naar mobiel bellen gaat ook wel: 15.7 cent/min vanaf 1 jan... alleen internationaal bellen is wel redelijk duur... dus ik zat me ook af te vragen of dit werkte... zal het wel eens proberen...

maarja kpn wil natuurlijk niet dat je naar upc gaat en upc wil dat je gewoon via hen internationaal belt...

maar zolang je geen blokkades hebt op 090X nummers kun je gewoon alles bellen neem ik aan...

www.1643telecom.nl

heb je wel belbasis voor nodig van KPN maar de meeste mensen hebben dit standaard al en je moet je op die site even aanmelden.. en 1643 voor het mobiele nummer kiezen... en dan bel je voor 8 ct per minuut met een starttarief van 9 cent...

• 2 weeks later...
Guest Patrick

Ik vraag mij af wat de reden is dat er op deze site totaal geen verglijking gemaakt wordt met bel1643.nl ik bedoel met vele bestemmingen toch echt wel de goedkoopste.

• 4 years later...

Vrijwel alle klanten die ik zie bij bel1643 kunnen aanzienlijk goedkoper bij andere providers bellen. Het starttarief is zeer hoog en elke minuut word volledig afgerekend. 1.02 minuut is dus 2 minuten. Een gesprek van 10 seconden kost je bij bel1643 18 cent. Bij KPN nog geen 6 cent. En KPN is zo ongeveer de duurste.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...