Guest Roland Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 Openbaarvervoer met een drempel extraGraag zou ik het volgende in kaart willen brengen Wanneer ik wil weten welke trein en bus ik moet nemen om naar een plaats te gaan kan ik gebruik van internet maar dat heeft iedereen altijd voorhanden.Daarvoor is er een speciaal 0900 nummer in het leven groepen. Echter die informatie nummer (0900-9292) kost 70 cent per minuut omgerekend naar Nederlandse gulden meer dan 1,40 per minuut!Het komt ook regelmatig voor op dit informatie nummer dat alle medewerkers in gesprek (aan het slapen zijn? slapend rijk worden...) het is weleens voor gekomen dat ik 10 minuten moest gaan wachten. 7 euro voor een reisadvies waar je moet zijn! + 2,50 toeslag vanaf een prepaid aansluiting. Het zou eerlijker zijn wanneer je in de wacht zit dat je dan ook niet betaald of dat je terug gebeld wordt en x bedrag betaald.Liever een NORMAAL geografisch nummer. Of even naar de bieb en kijken op www.9292ov.nl > www.9292.nl < willen ze liever maar het is nog (niet) toegestaan alleen website adres uit cijfers te laten bestaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.