Jump to content

voipbuster, gratis bellen naar vaste nummers

Guest Dick

Recommended Posts

hallo, toen ik vandaag wat rondkeek op hetweb zag ik een interessante link: www.voipbuster.com. het lijkt erg op skype je kan gratis bellen naar verschillende landen waaronder nederland, als je 1 euro betaald kan dit onbeperkt doe je dit niet dan kan het maar 1 minuut maar voor slehcts 1 euro kan je dus onbeperkt gratis bellen(dit zijn soort aanslujitkosten denk ik). Groeten, Dick

zag ik een interessante link:

www.voipbuster.com. hiermee kan je grati

bellen naar o.a. nederland. als je 1 euro betaal

kan dit onbeperkt, dit zijn aansluitkosten denk

ik. betaal je niet dan kan het slehcts 1 minuut

waarna de verbindign word verbroken. maar 1

euro voor onbeperkt gratis bellen is niks!

Groeten, Dick

Guest vincent

Ja, heb het van de week toevallig ook geïnstalleerd. Heb 1 euro gestort via Paypal, maar dat kan je ook doen door eenmalig een 0900 nummer te bellen (a 1.30).

Ik kan nu onbeperkt naar vast bellen zonder startkosten of kosten per minuut. Geluidskwaliteit (met headset) is top, mensen merkten niet eens dat ik via een pc belde (behalve dat nummermelding uit is).

Je belt nu dus geheel gratis naar:

Australia

Austria

Belgium

Canada

Czech Republic

Denmark

Finland

France

Germany

Greece

Hungary

Ireland

Luxembourg

Netherlands

Norway

Portugal

Spain

Sweden

Switzerland

United Kingdom

United States

• 2 months later...

Ja klopt gratis bellen naar vaste telefoons, ik bel veel naar het buitenland met voipbuster en het scheelt me handen vol met eurootjes gif/smile.gif !! De kwaliteit is prima mits je een headset gebruikt. Het nadeel is dat je de computer eerst moet opstarten om te kunnen bellen. Ik heb in forums gelezen dat je met bepaalde "kastjes" via een router zonder computer met een normale telefoon gebruik kunt maken van voipbuster. Nu heb ik een aansluiting via UPC met voip-telefonie en heb een ARRIS touchstone telephony modem 402b. Er zitten twee telefoon uitgangen op. een ingesteld voor voip-telefonie van upc en een vrij. Weet iemand of het mogelijk is om die tweede zelf zo in te stellen dat ik die voor voip buster kan gebruiken?

Alvast bedankt Remco

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...