Guest F.Oorthuys Posted December 22, 2005 Report Share Posted December 22, 2005 In oktober 2005 waren wij in Servië, voormalif Joegoslavië. Wij konden toen niet bellen naa NL, niet binnen Servië, niet SMS-en binnen Servië. Alleen SMS-en naar NL ging wel. Onze dochter had veel contact met jullie servicedesk, maar geen van de aanwijzingen heeft resultaat gehad. Aangezien we daar nog wel eens vaker heen gaan, zouden we dit euvel wel graag opgelost zien. Wat kunnen jullie hier aan doen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A.Scholten Posted February 2, 2006 Report Share Posted February 2, 2006 met een KPN abonnement belt men via het netwerk van mobtel,dit werkt probleemloos maar is wel duur.zelf heb ik een prepaid kaartje van telecom (PTT Serbia)gekocht. te koop in kiosken.bellen naar nederland is ook duur, maar SMSen kost ca 11 cent.(simlockvrij toestel nodig)lokaal bellen kost ca 25ct/min.het goedkoopst belt men naar nederland via de rode telefoons die overal in de steden aan de straten te vinden zijn.de chipkaarten zijn op de postkantoren te koop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest E. Broersma Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 September 2006 een weekend in Belgrado geweest. Kon helemaal niks met mijn telefoon. Heb alle beschikbare netwerken geprobeerd, maar helaas. Vodafone abonement werkt overigens wel gewoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ben Karsdorp Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Ik heb een prepaidtoestel van T-Mobile met een lading aan beltegoed erop, maar heb sinds mijn aankomst ruim 2 dagen geleden in Montenegro nog geen seconde signaal hier gehad. Heb idioot hoge kosten moeten maken vanuit het hotel, 5-6 euro per minuut, om het thuisfront op de hoogte te stellen, dat ik er nog wel ben, maar het toestel hier van generlei waarde is. En zoals het er nu uitziet heb ik er geen vertrouwen in dat het toestel hier alsnog gaat werken voor het einde van mijn vakantie over ruim 3½ week. De 3 netwerken die hij aanbiedt zijn vergezeld van een rode cirkel en een rode streep er doorheen. Een verbodsbord lijkt het wel. Kan helemaal niets ! Geen SMS versturen of ontvangen, geen Voicemail afluisteren, geen telefoontje plegen of ontvangen. Niets, nada, niente, nothing, nichts, rien. Iemand nog een zinvolle tip, of na thuiskomst maar overstappen naar een andere provider ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.