Jump to content
Guest Johan de Gooijer

Gambia

Recommended Posts

Guest Johan de Gooijer

Via Africell kun je goed bellen. Mijn ervaring is echter dat je ondanks dat je dekking hebt je slecht bereikbaar bent. Het netwerk valt af en toe weg. SMS is geen probleem. Er zit wat vertraging in.

Guest a3ana

mijn ervaring met africel en comium is slecht, komt mischien dat ik niet in toeristengebied zit, maar het versturen en ontvangen van sms is waardeloos.De ene keer krijg je een sms 20 keer achter elkaar en de andere keer komt er dagen niets binnen.

Guest Jos&eacute, Tiszo

Inderdaad is de comm.mogelijkheid in Gambia zeer slecht: sms-jes komen inderdaad zo`n 20x, gebeld worden vanuit Nederland is onmogelijk, bellen naar Nederland is geen probleem. En wij zitten daar juist wé,l in het toeristisch gebied !
Febr.2009

Guest steef

vanuit gambia met gamcell bellen lukt soms. sms-sen lijkt te gaan, maar berichten met deze provider verzonden, komen nooit aan. wel wordt geld van het tegoed afgeschreven.
sms-en met africell is okee, naar nederland. ook vanuit nederland konden smsjes met deze provider worden onrvangen en kon ik (in het binnenland) worden gebeld. (met kruidvat mobiel lukt bellen vanuit nederland zowel naar gamcell als naar africell nummers in geen enkel geval. dat laastste is teleurstellend)

mvg.,

steedf

Ja dat kan! Het is alleen vrij prijzig, je betaalt € 2,55 per minuut. Gebeld worden is niet veel goedkoper, € 2,04 per minuut. Wij geven vaak het advies een sms'je te sturen, vanuit Gambia betaal je daar echter € 0,77 voor, per stuk (ontvangen is gratis). In onze buitenland informatie kun je dit terugvinden: https://www.bellen.com/bellen-buitenland/vanuit-tarieven/gambia/kpn-prepaid-buiten-eu

Als je van plan bent veel te gaan bellen, dan kun je beter ter plekke een simkaart kopen of via wifi bellen. Doe je dit niet, zorg er dan voor dat je voldoende beltegoed hebt.