Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Bianca

Verenigd Koninkrijk

Recommended Posts

Guest Bianca

En als je wilt smsen naar Nederland??
Hoeveel kost dat vanuit Engeland??

Guest stefan

ik wil vanuit nederland naar engeland smsen
wat gaat mij dat kosten en wat kost het haar om vanuit engeland naar nederland te smsen..

Guest henriet

van uk naar nederland is het via tele2 26 ct en van nederland naar uk is het via tele2 9 ct....pas op!!! ons is het over komen dat met ons mobiele nummer naar *** lijnen is gebeld en wel voor 700 euro,hoe dit mogelijk is ik weet het niet...heeft iemand tips??

Guest Onno

Hoewel de UK de thuismarkt is voor Vodafone is het netwerk niet altijd en overal optimaal vooral in de omgeving van Sheffield is sterke hinder van heuvel die maken dat je phone wel rinkelt maar je niet kunt bellen (alleen buitens huis)

Guest luuk

als ik in Engeland ben en Engelsen mij willen bellen, moeten ze dan ook nog een landcode intypen? of kunnen zij mij bereiken door 06.. te typen?
En als het nodig is, moeten ze dan +31 of +44 ?

Guest i b

ik ben in england ik wil weten hoe veel
beltoed heb.wat kan ik doen?

Guest Simon

sms ontvangen is gratis (verzender betaalt alleen de kosten voor NL), sms versturen vanuit buitenland kost 50ct/sms. Let op bij simyo dat je buitenland bellen op www.simyo.nl aanzet voordat je weggaat, anders kun je helemaal niet bellen! Je hoeft buitenland bellen niet uit te zetten.

Guest Clara

In de tarieventabel zie ik groene vakjes en witte (duurdere) vakjes. Sommige providers, zoals O2 en T-Mobile en Orange, komen in beide kleuren voor. Hoe weet ik nu of ik goedkoper of duurder bel?

Guest leo

welk telefoon nummer voor te programmeren, om te sms-en uit het buitenland, is nu goed? +31 653 13 13 14
of +31 653 13 13 13 dit verschilt per pagina die je opent.

Guest charlotte

kost sms-en van en naar engeland evenveel??

Guest Jinse

Bellen vanuit Noord Ierland met een prepaid toestel moet geen probleem zijn, mijn ervaring is anders. sms`n lukte wel, gesprekken ontvangen ook, maar bellen niet. In de rest van het Verenigd Koninkrijk lukt dat wel, vanuit Ierland lukt het ook, maar bellen vanuit N-Ierland lukt niet.

Guest E

ik wil naar engeland smsen met prepaid
ik wil graag weten hoeveel dat kost.

Guest jaap

ik wil van engeland naa ritalie bellen...met een nederlandse telefoon. wat voor nummer moet ik dan intoetsen ipv van 06...etc

Guest Inez

ik heb t-mobile prepaid. volgens t-mobile website kan ik dan in engeland niet mobiel bellen (in engeland en naar nederland), volgens uw gegevens wel. wie heeft gelijk?

Guest Dirk

Ik wil vanuit engeland met een engelse internationale prepay naar nederland bellen, is er iemand die daar ervaring mee heeft, mijn abo geeft aan dat alles in engeland en van engeland naar nederland belt buiten mijn bundel valt

Guest inge

engelse prepaid opwaarderen vanuit nl is dat mogelijk (Orange) zo ja hoe?
groetjes Inge

Guest naamloos

totaal nutteloze info omdat dit 2 jaar oud is... limiten zijn nu 100MB ipv 500MB

Guest Cees

Mijn vrouw zit nu in Engeland en kan met haar prepaid niet naar huis bellen. Ook al toetst zij een 0 voor haar pincode dan nog krijgt zij de melding dat de code onjuist is. Hoe krijgt zij haar tele 2  telefoon werkend?