Jump to content

Sri Lanka

Guest Geert Schoonbeek

Recommended Posts

Guest Geert Schoonbeek

In Sri Lanka bellen naar Nederland is het goedkoopst via postkantoor of via een internetcafe.Dit scheelt heel veel

• 9 months later...
Guest jan arts

Het beste kun je ter plaatse een pre paid simcard kopen van celltell. dan kun je goedkoop bellen naar nederland en goedkoop bellen in sri lanka.

• 4 weeks later...
Guest Jarmila

Heeft iemand van jullie hier ook bizarre ervaringen mee?

Ik was onlangs in Sri Lanka. Iemand heeft mij 3 keer gebeld. De eerste keer heb ik de telefoon uit laten rinkelen zonder op te nemen. De tweede en derde keer heb ik zonder op te nemen het gesprek weggedrukt. Halverwege de vakantie kon ik zelf ineens niet meer sms-en. Ik kon ook geen smsberichten meer ontvangen. Toen ik thuis kwam lag er een rekening op de mat van Tele2 van ruim 500 euro, en mijn mobiel was afgesloten.

Er werden mij 6 vicemailberichten berekend, waarvan 3 elkaar overlappen in tijd. Ik heb zelf nooit bericht gehad dat er een voicemailbericht is ingesproken. Ik heb die dus ook nooit afgeluisterd. Er was meerdere malen voor ruim een half uur een voicemailbericht ingesproken. Kan dat?Toen ik mijn voicemailservice belde kwam de melding dat er geen berichten zijn. De klantenservice vertelde mij dat berichten maximaal 5 dagen worden bewaard en dus gewist waren. Dat doen ze toch alleen maar nadat je berichten hebt beluisterd?
Hoe kan het dat je moet betalen voor niet beluisterde voicemailberiichten en nooit een melding hier van hebt gekregen? Ik vind dit heel MERKWAARDIG!

• 1 year later...

hallo!!
ik snap et niet helemaal
ik sms naar srilanka vanuit nederland!!
moet ik dan ook betalen als hij belt of niet??
en hoeveel ongeveer betalen voor een smsje
naar het buitenland??
kan iemand mij helpen!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...