Jump to content

België

Guest jannes

Recommended Posts

Vanuit het buitenland is de klantenservice te bereiken via + 31 6 1200 1200. Let op! U betaalt het tarief voor het bellen vanuit het buitenland. De openingstijden zijn op werkdagen van 7:00 - 22:00 uur en op zaterdag van 8:00 - 18:00 uur. U kunt natuurlijk ook via internet een mailtje sturen naar de klantenservice. Wel zo goedkoop!

• 3 months later...

De tarieven voor T-Mobile kloppen niet. Bellen vanuit Belgie naar Nederland kost 1,15 per minuut EXCLUSIEF BTW. En dat is via het mobistar netwerk... gebeld worden is wel 50ct/min, zoals aangegeven.

• 7 months later...
  • 1 month later...
Guest Raymond

Het goedkoopste bellen in, van en naar Belgie
lijkt Transatel te leveren. Je krijgt een SIM kaart waar je zowel een Belgisch als Nederlands maar ook Frans of Luxemburg`s nummer op kwijt kan.
Bij Bellen.com vindt je ook een link.
Succes!!!

• 1 month later...
Guest Mr Sverige

Een goedkope oplossing niet alleen voor Belgie is de UNITED MOBILE simkaart. Gebeld worden is in heel europa gratis, en bellen naar vaste lijnen in en vanuit heel europa en nog wat andere plaatsen kost slechts 0,39/min + een starttik van 0,25. Bellen naar het Liechtensteinse mobiele nummer kost via DIS telecom slechts 0,15/min.
Dit is handig als je niet iedere keer in het zelfde `buitenland` verblijft.
Via internet kan je een specificatie van je gesprekken zien. Ook de niet beantwoordde (gemiste) gesprekken.

• 8 months later...

Ik woon nu in belgie en heb nog mijn nederlands nummer en ook een belgish!omdat ik nu nogal veel sms naar nederlandse nummers wil ik graag weten wat goedkoopste is!vero

Volgens mij kloppen de United Mobile tarieven niet. Ik heb zo`n kaart en volgens mijn prijsplan is gebeld worden in Zone 1 landen (waaronder ook België/images/wink.gif gratis!!!

• 1 month later...

in het bezit van 06 nummer, woon in Belgie en gebruik nummer in heel europa, wordt voor 10 % in Nederland gebruikt,krijg echter torenhoge rekeningen voor buitenland. 40 % Belgie en 40 % gebruik in Spanje, wie weet een goedkopere oplossing ?

• 5 months later...
Guest Anniek

ik zoek een goedkope oplossing wil eventueel een nederlandse prepaid aanschaffen heb veel nederlandse mobiele nummers wat raden jullie mij aan. ik weet het niet meer met al die prijzen en moet he zo bekijken maar weet dat het niet altijd klopt dus daarmee vraag ik ik aan jullie of jullie mij kunnen helpen.

alvast bedankt is vooral voor bellen piek en dal en sms en meer niet.

• 2 months later...

wat moet ik doen om `s nachts rond 2 uur geen berichtje te ontvangen van kpn met de mededeling dat ik goed koop kan bellen en sms`s in het buitenland
gegroet een gefrustreerde kpn abonnee.

ik bel altijd roming provider mobistar, dacht altijd goedkoper te zijn maar maakt dus niet uit, misschien een handigheidje

Proximus is een N.V. van VodaFone

Guest martijn

ik ben woonachtig in belgie en ik zit in NL op school dus ik bel/sms vaak naar NL en word ook vaak ge smst en gebeld.
maar hierdoor betaal ik echt veel beltegoed (prepaid)
iemand een goede tip voor mij??
misschien een of andere abonnement??
groetjes

• 1 month later...
  • 1 month later...

Wellicht kunt u kijken naar een youfone abonnement, dit is zeer voordelig vanuit het buitenland omdat je per seconde afrekent, je hebt ook geen abonnementskostem, alleen kosten voor gebruik. Wellicht een goed idee vanuit belgie!

• 11 months later...

Een interessante mogelijkheid om niet al te duur prepaid mobiel te bellen in België, is www.postmobile.be. Bellen vanuit België, naar een land in de Europese Unie (dus incl. Nederland) kost 30 cent/minuut. Een binnenlands gesprek 20 cent/minuut. Een SMS 10 cent. Ontvangen is uiteraard gratis. Een SIM-kaart voor dit netwerk kost 5 euro op het Belgische postkantdoor. Het is een full service provider, die samenwerkt met Proximus, cq. Belgacom Mobile.

• 1 year later...
Guest lena van reeth

vorig jaar belde mijn vriend me vanuit hongarije,verschillende keren,met een hongaarse simkaart.de kosten zijn aan mij doorgerekend.tot circa 850 euro.ik hoop dit te kunnen bewijzen,a.h.v. de gedetailleerde facturen.ik was dat braaf aan het afbetalen,maar zoek dat bedrag terug te recupereren.mobistar wil deurwaarder inschakelen.

• 1 year later...
  • 4 months later...
  • 9 months later...
  • 9 months later...

Ik ben internationaal vrachtwagenchauffeur en wil graag via een laptop bellen vanuit het buitenland naar Nederland of andere landen ,ze zeggen dat dat gratis kan of zeer goedkoop.

Wie kan mij dit uitleggen want ik ben al in verschillende winkels geweest, de enigste oplossing was een rotor aanschaffen en dan in de landen een simkaart kopen van dat land en die in de rotor steken in kombinatie met een laptop maar dat is mijn bedoeling niet.

Er moet ook een mogelijkheid zijn met een stick.

Wie kan mij het goedkoop bellen helpen ?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...