Guest Herman Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Ik kreeg laatst vanwege een aanbieding een mobieltje van Orange aangeschaft. Helaas binnen 2 weken begon het al te haperen: ik kon bepaalde instellingen niet meer verrichten. Op naar Orange winkel: het mobieltje kon wel worden gerepareerd, helaas kon ik geen leentoestel krijgen! Maar ik wilde gewoon een nieuwe! ik bedoel maar binnen 2 weken al kapot! Niets!: gaat u maar klagen bij Orange........ik heb geleerd om nooit meer een mobieltje te kopen van Orange!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rob Posted February 2, 2006 Report Share Posted February 2, 2006 het is heel normaal dat een bedrijf in eerste instantie alleen het toestel wil repareren, ze hoeven niet perse een nieuwe te geven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Herman Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 Rob, als mijn mobieltje echt na 2 weken al kapot zou zijn dan is het heel normaal dat je een nieuwe krijgt! Iets wat je nieuw koopt behoort niet na 2 weken al kapot te gaan. De meeste winkels doen daar ook niet moeilijk over. Gelukkig kwam ik er via de klantenservice achter dat het alleen maar een kwestie was van resetten op alle fronten, en toen deed ie het weer. Een min punt: de verkopers in de Orangeshop in Enschede wisten niet dat dit makkelijk te verhelpen was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.