Guest R Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 hiiik wou weten hoe je voordelig kunt bellen naar een mobille nummer in zweden, dus vanaf nederland naar zweden bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B. Dirkse Posted May 4, 2006 Report Share Posted May 4, 2006 zou bencom misschien ook aandacht kunnen besteden aan de mogelijkheid in het vakantieland een sim only prepaid kaart van de plaatselijke provider te kopen? Moet je toestel welliswaar simlock-vrij zijn, maar volgens mij moet het mogelijk zijn. Wellicht kunnen jullie links plaatsten hoe men via het internet aan zo`n sim-only komt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anneke Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Hoe bel je met je prepaidtoestel als je al in zweden bent van camping naar camping?Ging vorig jaar niet goed. Heb een Siemens MC60 van Telfort/KPN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lucienne Posted May 26, 2009 Report Share Posted May 26, 2009 Je kan voor bellen in Zweden gewoon een prepaidkaartje kopen, Comviq is volgens mij het goedkoopst, ik dacht dat "Knockout" het voordeligst is van hen. Moet je even in de winkel vragen.Overal te koop bij Kiosks en elektrowinkels.Je toestel moet simlockvrij zijn.Kost enkele centen per minuut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lucienne Posted May 26, 2009 Report Share Posted May 26, 2009 Even nog voor alle duidelijkheidn.av. mijn berichtje zonet:het gaat hier om telefoontjes binnen Zweden, het is een Zweedse simkaart die je koopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest samme Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 uit uddavalla bellen...nee dusuit zuid zweden bellen...nee dusuit egypte bellen...nee duswat moet ik doen om:uit de wereld waar dan ook te bellen naar nederland?met mijn mobieltje? meer vraag ik niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.