Jump to content

Argentinië

Guest Elisabeth

Recommended Posts

• 9 months later...
Guest Erik Rechter

In Argentinie werkt men op 800 MHz i.p.v. 900 MHz. Met Nederlandse toestellen kun je hier dus vaak niet bellen. Opmerkelijk dat dat op deze website niet wordt gemeld.

Sorry redactie, maar de info die u zegt dat er is kan ik niet vinden! Ik zie geen mogelijkheid mijn toestel te vinden en te zien of ik daarmee in Argentinië kan bellen. Ook bij de Faqs zie ik het niet staan. Geef in het vervolg even de URL`s erbij als je reacties plaatst! Want dit helpt niet echt.

• 1 year later...
  • 2 months later...

Ik heb een Samsung U700. Hiermee zou ik alleen maar noodoproepen kunnen doen.... Vorig jaar was ik hier ook met een oude nokia, maar met hetzelfde abonnement. Toen had ik geen problemen... Kan iemand mij helpen? Is dit op te lossen, of moet ik een andere simkaart halen hier?

• 4 weeks later...

Ik ben op dit moment in Argentine en heb wel bereik, maar sms-berichten die aan mij verstuurd worden, ontvang ik soms wel 25x. Het is net alsof de berichtencentrale van t-mobile niet kan checken of het bericht is afgeleverd en het maar blijft proberen. Mijn reisgezelschap met Vodafone-abbo heeft het probleem niet. Is dit een bekend probleem en zijn e tips om het op te lossen?

Groet.

• 1 year later...

Bellen in Argentinië, is geen probleem met zowel T-mobile (prepaid en abonnement) alswel met Vodafone (pp en abo). Zorg alleen wel voor een Tri- of Quad band telefoon. Zoals in eerdere berichten al vermeld is, er wordt hier met GSM 850/1900 mhz gewerkt.

• 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...