Jump to content

Noorwegen

Guest moose

Recommended Posts

Mijn vorige reactie is verwijderd(?), dus nogmaals mijn vraag of veronderstelling dat de tarieven mogelijk verwisseld zijn?Sinds kort heb ik Tele2 en schrik hier van de tarieven die berekend worden als je gebeld wordt in het buitenland.Ik heb al jaren Vodafone en daar is bellen naar Nederland altijd duurder dan gebeld worden, ook bij de KPN/HI is dit zo.Uit deze tarieven blijkt dat bij Tele2 bellen naar Nederland juist goedkoper is, dan gebeld worden.Waar ik mij over verbaas is dat op de website van Tele2 alleen de tarieven vermeld staan voor het bellen vanuit het buitenland en dus niet de dure tarieven voor gebeld worden.Het opent wel perspectieven voor mij om voortaan dus maar zelf naar de kinderen thuis te bellen, omdat ik geld uitspaar voor mijn mobiele telefoon, door zelf te bellen, maar ook nog eens geld bespaar op mijn vaste telefoonaansluiting (de kosten van bellen naar mobiel.)

• 2 years later...
Guest J. Oosterveen

Geachte heer/mevrouw,
Onze dochter is verhuisd naar Noorwegen als ik haar bel vanuit Nederland met mijn vaste nummer naar haar mobil Nederlands nummer wie betaalt dan de kosten vanaf de grens naar noorwegen. En van een mobil Nederlands nummer vanuit noorwegen naar een vast nummer in Nederland?

Vriendelijke Groet
J. Oosterveen

• 10 months later...
Guest Johan

Ik heb momenteel een abb. bij vodafone dat nog ongeveer een jaar loopt. nu moet ik door omstandigheden misschien naar noorwegen verhuizen, valt er misschien een regeling te treffen?

• 3 months later...
Guest John van Homoet

De buitenland tarieven die u hanteerd zijn oud.
Inmiddels is er een Europese wetgeving die het tarief voor het bellen in het buitenland heeft gesteld op max.0.51 euro ct./min en het SMS-en op 0.13 euro ct./min.
Ik heb een Tele2 abonnement moet dit verlengen maar als u zich niet aan de Europees gestelde norm houdt ben ik van plan voor een andere provider te kiezen. Ik vind trouwens het moeten pinnen met een 1 voor je pincode om in het buitenland te kunnen bellen niet van deze tijd en ook erg lastig.
Met vriendelijke groet,
John van Homoet

• 7 months later...
Guest H. Hofma

T-Mobile stopt per uiterlijk 31 maart 2010 met prepaid bellen naar, en vanuit, het buitenland!! Ben ik mooi belazerd door deze provider. Ik gebruik hem juist daarvoor!Pas nog opgewaardeerd.
Bedankt T-Mobile!! Fijne jongens.

• 5 months later...
Guest Goochelaar

Let op: Noorwegen valt al een tijdje niet meer binnen de EU-tarieven bij Vodafone als men geen Passport heeft!

Zelfde geldt voor Zwitserland en Andorra!

• 2 years later...
Guest jpj polman

Hallo, Neem bij een Vodafone-prepaid kaart voor bellen en Mb-gebruik in het buitenland gewoon alles in 1 op reis= voor E 2,50 per dag 35 MB, 20 minuten uitbellen en 20 min. gebeld worden + een aantal sms.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...