Jump to content
Sign in to follow this  
Guest martin

Casema

Recommended Posts

Guest martin

Casema: niet doen.....

Na de preview periode van 2 weken was digitale TV weg. Na 6 maanden bellen, mailen met casema nog niets geregeld.

Recentelijk de 3 in 1 aangevraagd: afspraken over installatie worden totaal niet nagekomen. De monteur sluit alleen in de meterkast een modem aan.
De monteur had eerder met het bijltje gehakt: zonder enige emotie nam hij na 3 minuten afscheid en vertelde dat bij de meerderheid van zijn opdrachten de aansluiting niet door gaat door verkeerde afspraken.

ps de monteur die kwam doet alleen bellen/internet. Hij kon geen enkele indicatie geven door wie en wanneer de digitale TV aangesloten zou worden.

Kortom: de service van casema die we gewend zijn: bar en boos....

Guest H. Mannak

Na de overname van HCC Net door XS4ALL werd dit abonnement al snel fors duurder (>30%). Hier stond geen kwaliteitsverbetering tegenover. Dus heb ik opgezegd. Dat kon alleen door een mailtje waarop ik moest reageren. Het mailtje was echter beveiligd met een username / password wat niet bekend gemaakt was. Leuke manier om zo lang mogelijk geld te kloppen uit de zakken van vertrekkende klanten. Ben blij dat ik met die club niets meer te maken heb.