Jump to content
Sign in to follow this  
Guest maris

KPN

Recommended Posts

Guest maris

ik heb een vraag over combinaties goedkoop bellen bij kpn bel veel naar mobiel en naar het buitenland en wil daar een mooie combinatie hebben maar ook de wens is belminuten van te voren erbij in te kopen wie kan mij daar wat advies in geven??

Guest Diederik

In de Tarief Vergelijking (op www.bellen.com/belwijzervast/) kom ik de voor mij twee onbekende "KPN BelOnbeperkt Altijd" en "Planet BelOnbeperkt Altijd" tegen. Gezien de naam zal het Planet-belabonnement wel van isp Planet Internet afkomstig zijn (en het KPN-belabonnement uiteraard van KPN Telecom), maar op hun eigen websites kan ik helemaal geen (nadere) informatie hierover terugvinden. Wie kan mij over deze abonnementen meer vertellen of waar vind ik w

Guest Gert

KPN Onbeperkt Altijd en dezelfde van Planet, zijn 2 abb. vormen voor InternetPlusBellen. beide zijn een uitbreiding van 10,00 om onbeperkt te kunnen bellen naar de vaste nummers in nederland.

Guest Dave

KPN is best goed maar ze doen altijd zo ingewikkeld met kortingen.
Eerst aansluitkosten betalen en na een paar maanden terugkrijgen.
Dat heeft me tegengehouden om terug te komen naar KPN.

Guest l`nardo

Voor de KPN belbudgetters onder ons! Bellen met dit abonnement naar bepaalde mobiele nummer is schandalig duur. Voorbeeld: Omdat ik frequent in Italie vertoef heb ik, om de kosten enigsins te beperken een italaiaans mobiel telefoonnummer (prepaid simcard van WIND) Mijn moeder die eveneens om kosten te besparen, want ze belt niet veel, is overgestapt op een belbudget abonnement van KPN betaalde afgelopen zomer voor 3 belletjes, samen iets meer als 10 minuten ruim € 23,- Over geldklopperij gesproken!

Guest Suzan

Ik heb een zoon wonen in New York en bel 3x per week naar hem,omdat ik mijn bel basis abonnement heb gehouden en 1643 ingevoerd heb in mijn telefoon wat niets kost kan ik voor 1 per minuut bellen naar New York met een start tarief van 5 cent,verder bel ik door heel nederland voor 1.5 cent per minuut.
Veel succes

Guest van Ek

Ik heb telefonie van kpn en internet van planet ben zeer ontevreden met de informatie die ik toen kreeg.
Veel toestanden gehad telefoonnummer weg die ik meer dan 20 jaar heb gehad 2 maanden zonder telefoon gezeten door een fout van kpn per ongeluk onze lijn gesloopt.
Was de bedoeling internet + bellen maar om een of andere reden zeiden ze dat het niet kon.
Dus balen en geen vertrouwen meer in het hele gebeuren.
Kan iemand mij een goede profilder aan bevelen dat ik zonder problemen over ga want kpn is ook niet een van de goedkoopste.

Ik heb absoluut goede ervaringen met Alice en UPC. Klinkt gek ja, de UPC. Ze zijn met een inhaalslag bezig, en ze zijn op dit moment erg goed bezig.
En Alice is met BBNet sinds aug 2007 stabiel en sterk in prijs. Ook mijn aanrader.. Wil je eventueel televisie erbij, dan zit je bij UPC zeer goed.
Alice komt later dit jaar misschien met TV, maar dat is nog onzeker.

Frank

Guest Andre

Hallo,

net een discussie gehad met KPN,

volgens bellen.com kan ik ook met 0900 nummers naar het buitenland bellen met
een belbudget abonnement van KPN. Mag ik er dan vanuit gaan dat het alleen blijft bij de kosten die aangegeven worden? Want volgens de dame die vrij onbeschoft klonk ga ik dan 5 tot 6 keer zoveel betalen omdat ik een belbudget abonnement wil afsluiten.
KAN DIT MAG DIT?

Ik heb bijv. ruim 35 minuten aan del ijn gehangen met KPN, a 10 cent per minuut

dus 3,50 weggegooid om een dienst aan te vragen. Volgens deze dame zou ik dan dus voor hetzelfde gesprek om en nabij de 21 euro kwijt zijn.

NOGMAALS KAN DIT , MAG DIT en bovenal KLOPT DIT?

Wie geeft mij raad,

vriendelijk bedankt.

Guest Roland

Vanmorgen vroeg voor 7 uur was er in Noord Nederland een storing op het KPN netwerk. De GSM mast stond niet ingeschakeld en als dat wel het geval was kon men niet uitbellen. Deze zelfde storing hadden Telfort bellers ook last van. Bij KPN zelf was niets bekend hierover(!).

Guest Roland

Bij BelVrij Weekend van KPN kun je in het weekend gratis bellen. Voor mensen die Preselect (0800-1273) hebben ingesteld is het nadelig om dan te bellen via een andere provider, omdat het bij KPN immers gratis is. Een goede concurrentie slag voor de KPN! Misschien dat de mogelijkheden in Preselect 0800-1273 verruimd moeten worden. Bijvoorbeeld dat je ook kunt kiezen voor de tijdstippen/dagen wanneer je automatisch wilt kiezen voor een andere aanbieder. Het nummer 0800-1273 is van deKPN Telecommerce B.V., een eerste stap zou kunnen zijn dat dit nummer naar een onafhankelijke partij gaat.

Guest Melles

Bij foute niet eens aanduidbare informatie van Kpn medewerkers, werd ik tot 3 maal toe in het gelijk gesteld en kreeg ik een financiele compensatie. Tot mijn verbazing kreeg ik tot 2 maal toe een boeket twv €25,- thuis gestuurd. Kpn is relatief duurder, maar daar heb je als gebruiker meer zekerheid. En bellen met welke dienst van Kpn moet je niet doen via 0900, maar gewoon bellen met 08000115. Kijk eens naar vraagalex.nl Daar vind je alle info over alle alternatieven voor 0900 nummers. Scheelt een flinke slok op de bekende borrel.

Guest Roland

"Toets 5 bij bezet is niet meer in gebruik. Dit vond ik altijd een handige dienst van de KPN.Op de website staat: De MeldingBijBezet is sinds september 2008 niet meer beschikbaar. De dienst ToetsBijBezet werkt nog wel.Vanaf juni 2009 wordt ook de dienst ToetsBijBezet niet meer aangeboden. Omwille van technische redenen is het niet meer mogelijk deze dienst aan te bieden. Er is hiervoor geen alternatief beschikbaar. "

Guest van Driel

hebben sinds 30122009 ca 19.00 uur geen telefonisch bereik !!

Guest marjon

kunnen nog steeds niet bellen en niet bereikt worden.... erg lastig hoor

Guest Jan Wissink

Ik ben al ruim twee uur bezig om mijn telefoonnota online te bekijken.
Ik ben zeer ontevreden. Ik krijg alleen mijn nota te zien van mijn trage adsl lijn.

Foei

Guest j hartgers

op welke wijze kan ik mijn telefoonnota bekeijk?

Wat ik ook probeer ik krijg mijn gegevens niet op het scherm/

J. Hartgers

Guest henja

wordt sins kort vaak lastig gevallen door kpn sms op gewone telefoon wordt
hier niet blij van ik ben ook al meer dan 5 jaar geen klant meer van kpn
maar dit kan wel dat begrijp ik niet ze kunnen ook niet vertellen hoe dit kan
ze kunnen het niet inzien onzin natuurlijk maar je zit wel 8 min aan tel a 10cent per minuut en dan nog niet worden gehopen
het blokkeren van de ombekenden nummers kan ik ook niet doen omdat vele bedrijven waar wij mee werken zo.n nummer hebben
wie kan mij helpen heb trouwens zelf ook een geheim nummer
dus rararar